mærkelig mavefornemmelse ang. gæstedagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Dictes mor

Jeg kan kun tale for mig selv, og hvis jeg havde det ligesom du har det ligenu, så hentede jeg min pige. Jeg er måske nok meget pyldret, men det vil jeg have lov til at være, det er min ret som mor... Og man skal være helt tryg ved dem, som passer ens allermest dyrbare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Nu er han kommet afsted og du skriver han faldt til med det samme Jeg ville bare hente så tidligt som muligt!

I øvrigt med tiderne... Da David gik i dagpleje var det sådan at når hans faste dagplejer havde fri eller var syg, så havde han stadig de samme "tider" - altså selvom gæstedagplejeren normalt lukkede 15.30 om fredagen så havde David ret til at være der til 16 fordi det var der den faste lukkede. Troede da det var sådan over alt - ellers kan det da blive noget være rod for forældrene

Præcis! det er også det jeg har fået at vide.. måske man skulle ringe på kommunen og spørge.. for har virkelig fået følelsen af at jeg trængte mig voldsomt på

regner også med at hente ham tidligere... jeg skal bare lige ligge et par timer først....

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

altså i teorien skulle hendes hjem jo stå klart 10 minutter efter, for det er hendes offentlige åbningstid?

og 40 minutter efter var jo så der jeg åbenbart skulle have dukket op?

Men ja, håber da jeg får em anden oplevelse af hende når jeg henter min dreng....

Ja ja men hun åbnede jo først kl 7.30 og hun havde så ca 30 minutter til at vågne i og få rydet lidt op man kan nå meget på en halv time men ja du må jo se hvordan du har det når du henter ham men det er jo også vigtigt din søn har det godt det sted og det lød det til som du skrev det

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Jeg kan kun tale for mig selv, og hvis jeg havde det ligesom du har det ligenu, så hentede jeg min pige. Jeg er måske nok meget pyldret, men det vil jeg have lov til at være, det er min ret som mor... Og man skal være helt tryg ved dem, som passer ens allermest dyrbare.

netop.. men jeg har det nok også det at give personen en chance.... men hvis det stadig er ligeså underligt når jeg henter ham som da jeg afleverede ham, så skal han ikke derover mere...

Og jeg kan mærke på min dreng når han ikke har haft det "godt".... Det er så tydeligt

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja ja men hun åbnede jo først kl 7.30 og hun havde så ca 30 minutter til at vågne i og få rydet lidt op man kan nå meget på en halv time men ja du må jo se hvordan du har det når du henter ham men det er jo også vigtigt din søn har det godt det sted og det lød det til som du skrev det

hendes åbningstid var fra kl.7 af.... hun havde bare fået at vide jeg først kom kl.7.30 ?

Min søn er så også ekstrem god til hurtigt at falde til nye steder.. og det er jo kun dejligt... håber bare dagen bliver god for ham!

Anmeld

30. maj 2011

LinLin

Dictes mor skriver:

Jeg synes nu godt man kan give det en chance...

Det er mandag morgen (der er jeg som regel også lidt mindre mig end andre morgener!) og dagplejeren vidste åbenbart ikke de skulle komme så tidligt

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg synes nu godt man kan give det en chance...

Det er mandag morgen (der er jeg som regel også lidt mindre mig end andre morgener!) og dagplejeren vidste åbenbart ikke de skulle komme så tidligt

det er netop også det jeg giver det... en chance...

men havde lige brug for at komme ud med mine tanker.. inden den mave slog helt knuder

Anmeld

30. maj 2011

Sof

Jeg har haft en dårlig mavefornemmelse over gæstedagpleje 1 eneste gang og det var første gang hun var afsted. Pga. min mavefornemmelse hentede jeg hende så tidligt igen og hun var bare dybt ulykkelig og efter den omgang var hun aldrig i gæstedagpleje, for jeg følte mig ikke tryg ved det.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg har haft en dårlig mavefornemmelse over gæstedagpleje 1 eneste gang og det var første gang hun var afsted. Pga. min mavefornemmelse hentede jeg hende så tidligt igen og hun var bare dybt ulykkelig og efter den omgang var hun aldrig i gæstedagpleje, for jeg følte mig ikke tryg ved det.

min mand siger også at jeg skal følge min mavefornemmelse... den har aldrig slået fejl....

men 1 gang skal vel være den 1?

Anmeld

30. maj 2011

Sof

Anonym skriver:

min mand siger også at jeg skal følge min mavefornemmelse... den har aldrig slået fejl....

men 1 gang skal vel være den 1?

Jeg tør ikke andet end at følge min mavefornemmelse, den har aldrig slået fejl og den ene gang jeg tænkte at jeg ville lade det komme an på en prøve, der fik det nogle trælse følge  Heldigvis var det ikke omkring min datter, men alligevel.

Jeg hentede Silje inden middagsluren og jeg har aldrig fortrudt det, ikke en eneste gang. Hun sad helt mut og kiggede ned i jorden og det havde hun gjort hele dagen og sådan er hun bare slet ikke, den tøs sad (og gør det stadig ikke) ikke ned mere end højst 2 minutter ad gangen.

Hvis selv din mand siger at du skal følge din mavefornemmelse, så vil jeg give ham ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.