Autostole til nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

otlitrom

Kender MANGE som har den stol til de nyfødte og alle jeg kender siger GO for den

Liva er nu oppe i nr 2 og vi har igen valgt en recaro

Vi synes den er fantastisk

Det er jeg glad for at høre! Man famler jo lidt i blinde!

Jeg har slet ikke undersøgt nr. 2 endnu, sku gerne lige føde først. Jeg har hørt mest om Römer-stole, så det er nok dem jeg vil kigge mest efter. Hvis vi bliver glade for Recaro kunne jeg sikkert godt finde på at ændre mening. Alle siger noget forskelligt, og det er lidt af en jungle at finde rundt i. Som om der ikke er så meget andet der også skal undersøges, inden de små kommer til verden Måske derfor det tager 9 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mor til L&S

kitty skriver:

Det er jeg glad for at høre! Man famler jo lidt i blinde!

Jeg har slet ikke undersøgt nr. 2 endnu, sku gerne lige føde først. Jeg har hørt mest om Römer-stole, så det er nok dem jeg vil kigge mest efter. Hvis vi bliver glade for Recaro kunne jeg sikkert godt finde på at ændre mening. Alle siger noget forskelligt, og det er lidt af en jungle at finde rundt i. Som om der ikke er så meget andet der også skal undersøges, inden de små kommer til verden Måske derfor det tager 9 mdr

Haha - ja der er mange man skal sætte sig ind i - nok derfor der er lidt længere leveringstid på de små bebser

Så snart baby kommer ud bliver I meget klogere og danner Jeres egne erfaringer mm

men du kan stole trygt på recaro

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Mor til Liva skriver:

Haha - ja der er mange man skal sætte sig ind i - nok derfor der er lidt længere leveringstid på de små bebser

Så snart baby kommer ud bliver I meget klogere og danner Jeres egne erfaringer mm

men du kan stole trygt på recaro

Dejligt at høre!

Anmeld

30. maj 2011

Nemesis

Recaro young profi plus havde jeg til 0-13 kg derefter er det rømer.

Men var virkelig glad for min recaro da min lille pige ikke faldt sammen i den pga en super god babyindsats.

Den fyldte heller ikke så meget i bredden.

:-) Sisse

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

synes ma har hørt at recaro hurtigt bliver for små og jeg synes emmaljungas autostol er MEGA tung...

Anmeld

30. maj 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
sarahb skriver:

maxi cosi, helt fantastisk og en af de letteste autostole rent vægt mæssigt...

Her hopper jeg med

Anmeld

30. maj 2011

mortilnoahogmelina

Vi har en römer , og har været såååå glad for den .. Jeg vil helt sikkert have sådan en til næste barn os ..

Anmeld

30. maj 2011

A&F

Det er en jungle af valgmuligheder. Tak for jeres anbefalinger piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.