Autostole til nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.926 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

A&F

Hej piger

Hvilke autostole kan I anbefale som ikke ligger i den alt for dyre ende,men stadig er sikre?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

MaliksMor

A&F skriver:

Hej piger

Hvilke autostole kan I anbefale som ikke ligger i den alt for dyre ende,men stadig er sikre?

På forhånd tak

Nu ved jeg ikke hvad du mener med dyrt

men, vi havde denne til Malik! og elskede, den fordi den er lidt ligesom en lift.

Den koster omkring 1500-2000,- men, kan jo også købes brugt - til meget mindre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

MaliksMor

A&F skriver:

Hej piger

På forhånd tak

Varenummer: 200100CF

Før DKK 1.995,00
DKK 1.795,00

det er forresten en rømer

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Vi har en Römer og har været rigtigt glade for den, og generelt synes jeg at TÆNKS test er en rigtig god vejviser når man vælger autostole.

Forskellen på TÆNKS test og de EU krævede tests er nemlig at EU tester ved væsentligt lavere hastighed og at de ikke tester ved sidekollisioner (til trods for at det er den hyppigste form for kollision). Det betyder at der er masser af EU godkendte stole på markedet som dumper når TÆNK tester dem fordi de fx krøller sammen om banret hvis man rammes fra siden.

Anmeld

30. maj 2011

A&F

Thalia skriver:

Vi har en Römer og har været rigtigt glade for den, og generelt synes jeg at TÆNKS test er en rigtig god vejviser når man vælger autostole.

Forskellen på TÆNKS test og de EU krævede tests er nemlig at EU tester ved væsentligt lavere hastighed og at de ikke tester ved sidekollisioner (til trods for at det er den hyppigste form for kollision). Det betyder at der er masser af EU godkendte stole på markedet som dumper når TÆNK tester dem fordi de fx krøller sammen om banret hvis man rammes fra siden.

Kigger på Tænks test, mange tak

Anmeld

30. maj 2011

MaliksMor

A&F skriver:

Tak for info

Det var så lidt

Held og lykke med jagten..

Husker selv at det var en jungel..

Anmeld

30. maj 2011

A&F

CamillaRH skriver:

Det var så lidt

Held og lykke med jagten..

Husker selv at det var en jungel..

Jaa lige præcis!. Tak

Anmeld

30. maj 2011

Alexander&Lærke

Vi havde en recaro 0-13 kilo, den har være perfekt for os, og lilesøster kommer også i den. 

Når de bliver lidt større sværver jeg til rømer stole, vi fik en godt brugt til bil nr 2, men ente med at det var den vi blev mest glade for, den er ikke vild godt polstret fordi den er gammel, de nye er mere lækre, men den er super god, der er plads og den er til at spænde fast i bilen. Nu har vi så også købt en rømer 15-36 kilo.

Jeg har en recaro 15-36 i min og den er bare rigtig ring, jeg kan næsten ikke spænde min søn fast uden at skulle helt ind i bilen fordi den har høje kanter, min bil er lidt høj. Så det er meget besværligt, især når man efterhånden har en stor mave, havde jeg råd bøbte jeg en rømer som den min kæreste har i bilen.

Men tror du blive glad for en recaro eller rømer og de er begge topsikre. Kig evt på en brugt de er ikke så dyre, ellers har jeg hørt flere købe den i tyskland til billigere penge.

Uh det blev lidt af en smørre. 

Anmeld

30. maj 2011

oerbaek

Vi har römer til alle 3 børn og har faktisk KUN køret med römer jeg er super glad for dem, de er nemme at sætte fast i bilen og nemme at spænde børnene i...

Jeg har købt dem i tyskland hvor man sparer rigtig mange penge på dem. kig evt her www.kidsroom.de det er den side jeg har brugt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.