Autostole til nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

LC

Bare lige en anbefaling, så har FDM lige lavet en test af mest sikre autostole. gå ind og tjek den, på fdm's hjemmeside.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

sarahb

maxi cosi, helt fantastisk og en af de letteste autostole rent vægt mæssigt...

Anmeld

30. maj 2011

Englebassen82

sarahb skriver:

Den hopper jeg med på..

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

Recaro Young

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Mor til Liva skriver:

Recaro Young

Det er den vi har købt af min veninde, der har brugt den til 1 barn. Jeg håber vi bliver glade for den. Jeg synes desværre ikke jeg har fundet de store tests på den, men jeg er heller ikke en ørn til google. Min veninde fortalte, hvorfor de valgte den, og det vælger jeg at tro på er sandt Hun må være min FDM-test

Anmeld

30. maj 2011

An&Jo

sarahb skriver:

Anmeld

30. maj 2011

Mette Nexø

A&F skriver:

Hej piger

Hvilke autostole kan I anbefale som ikke ligger i den alt for dyre ende,men stadig er sikre?

På forhånd tak

Hej

Emmaljunga er vist godt. Har selv haft en som reserve som har stået hos bedste forældrerne. Har den til salg, hvis det kan friste den har en ny pris på 1699

Anmeld

30. maj 2011

An&Jo

Da min dreng var spæd havde jeg en maxi cosi cabriofix

Den har fået rigtig gode testresultater, og er oveni købet en smule billigere end rømer..

Når man kommer i vægtklassen 9-18 kg vil jeg anbefale en rømer king plus, den er sindssyg god, dog er den ikke så praktisk at have med hvis man skal hentes ved toget osv..

Anmeld

30. maj 2011

132319

Vi har en Emmaljunga First Class som jeg er super glad for :-)

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

kitty skriver:

Det er den vi har købt af min veninde, der har brugt den til 1 barn. Jeg håber vi bliver glade for den. Jeg synes desværre ikke jeg har fundet de store tests på den, men jeg er heller ikke en ørn til google. Min veninde fortalte, hvorfor de valgte den, og det vælger jeg at tro på er sandt Hun må være min FDM-test

Kender MANGE som har den stol til de nyfødte og alle jeg kender siger GO for den

Liva er nu oppe i nr 2 og vi har igen valgt en recaro

Vi synes den er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.