Skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Hej søde..

Jeg tror ikke du behøver være bekymret!! Det er faktisk ikke fra før uge 26 at man skal mærke den lille hver dag.. Du er stadig så tidligt i graviditeten at lillepigen har så meget plads at hun ligesom kan få puttet sig så du ikke kan mærke hende, eller at hendes puf mærkes mindre tydeligt end andre dage..

Og du skal ikke være ked af at kæresten ikke har mærket lillepigen endnu, det har min heller ikke, men det skal nok snart komme..

Jeg har dog mærket lillemanden meget tydeligt hver dag i de sidste par uger og jeg frygter også at han en dag får puttet sig så jeg ikke mærker ham og derfor bliver pisse nervøs.. Men der skulle ikke være grund til bekymring endnu søde...

Men fortsætter det og bliver du ved at være bekymret og nervøs for lillepigen, så ring til din jordemoder eller til FG og hør ad..

KÆÆÆÆMPE

Ja, ser lige i morgen, om hun bliver ved med at være stille derinde, og så ringer jeg derud... Ingen grund til unødig bekymring

Ja, tror også bare hun driller mor og putter sig, satser stærkt på, hu vender hårdtslående tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

JuliaNielsen

Maalene skriver:

Jeg har nemlig mærket liv hver dag i 3-4 uger nu her, derfor jeg bliver lidt bekymret, når jeg nu ikke har mærket hende i dag...

Men hun sover nok bare lidt ekstra i dag - håber ihvertfald ikke der er nogen grund til bekymring...

Jeg havde samme problem en dag efter jeg havde mærket min betteski i noget tid hver dag,. Og vi tog på sygehuset efter et døgn ''uden liv'' Jeg fik hørt hjertelyd og fik lagt noget på maven hvor de kunne måle hans bevægelser og spark,. aner ikke hvad det hedder... Det viste sig kun at være af bekymring af min krop ikke mærkede ham,. de sagde at det var fordi jeg var for nervøs min krop så bort fra ham..! eller ja, håber du forstår.. Men som de sagde til mig, at nu skulle jeg endelig komme igen hvis jeg oplevede det samme igen,. For det var bedst at føle sig sikker og tryk..! Så afsted med dig Hvis det ikke hjælper du ligger dig ned og slapper af og føler din krop..!

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

kochkiel skriver:

Du skal helt klart reagere hvis du mærker en forandring i hendes rytme, og hvis du slet ikke mærker hende.

Du må hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt.

De er til for at hjælpe dig.

Tusind tak - giver hende lige til i morgen formiddag, og så ringer jeg

Anmeld

29. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, ser lige i morgen, om hun bliver ved med at være stille derinde, og så ringer jeg derud... Ingen grund til unødig bekymring

Ja, tror også bare hun driller mor og putter sig, satser stærkt på, hu vender hårdtslående tilbage

Det lyder fornuftigt søde, du skal i hvert fald ikke gå og være bekymret, man må hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt jo..

Hehe ja lad os satse på det søde, og så må du lige ha et par alvorsord med hende så hun ikke driller sin mor på den måde igen..

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Sinore skriver:

Så er hun nok bare en lille bandit som driller sin mor

hmm, jeg ved det faktisk ikke, eller jo til MD ville de jo nok havde set det..  

Du må prøve, som de andre kloge piger siger, at drikke noget iskoldt hurtigt..

Ja, alle de bekymringer inden hun overhovedet er kommet til verden Hihi...

Ja, mon ikke... Må prøve at høre jordemoderen ad næste gang, kan da være rimelig alvorligt, hvis det ikke bliver opdaget og ikke rykker sig tilbage...

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

JuliaNielsen skriver:

Jeg havde samme problem en dag efter jeg havde mærket min betteski i noget tid hver dag,. Og vi tog på sygehuset efter et døgn ''uden liv'' Jeg fik hørt hjertelyd og fik lagt noget på maven hvor de kunne måle hans bevægelser og spark,. aner ikke hvad det hedder... Det viste sig kun at være af bekymring af min krop ikke mærkede ham,. de sagde at det var fordi jeg var for nervøs min krop så bort fra ham..! eller ja, håber du forstår.. Men som de sagde til mig, at nu skulle jeg endelig komme igen hvis jeg oplevede det samme igen,. For det var bedst at føle sig sikker og tryk..! Så afsted med dig Hvis det ikke hjælper du ligger dig ned og slapper af og føler din krop..!

Dejligt, at de har den holdning derinde - hormonelle kvinder og bekymringer hænger bare heller ikke særlig godt sammen

Ja, giver hende til i morgen formiddag, og så ringer jeg derud...

Men satser på, hun har fået sparket fra sig inden  

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

Maalene skriver:

Dejligt, at de har den holdning derinde - hormonelle kvinder og bekymringer hænger bare heller ikke særlig godt sammen

Ja, giver hende til i morgen formiddag, og så ringer jeg derud...

Men satser på, hun har fået sparket fra sig inden  

For de små spark

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Det lyder fornuftigt søde, du skal i hvert fald ikke gå og være bekymret, man må hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt jo..

Hehe ja lad os satse på det søde, og så må du lige ha et par alvorsord med hende så hun ikke driller sin mor på den måde igen..

Ja, lige præcis søde

Tager en ordentlig alvorssnak med hende i aften, og så satser jeg på, at hun har lært af det i morgen tidlig

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

JuliaNielsen skriver:

For de små spark

Tuuusind taaak

Anmeld

29. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, lige præcis søde

Tager en ordentlig alvorssnak med hende i aften, og så satser jeg på, at hun har lært af det i morgen tidlig

Hehe lige præcis søde, sådan skal det lyde og så kan hun lære det den lille bandit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.