Skal mit praktiksted vide at jeg lider af angst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal de vide det??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.318 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Heidi.

Hej..

Det er sådan at jeg lider af forskellige angstformer.. Men der hvor jeg er i praktik nu de ved det ikke.
Min uddannelseskonsulent ved det, og det gør min klasselære også.

Jeg har bare ikke nogen særlig god tillid til mine vejledere der hvor jeg er nu, så derfor har jeg ikke fortalt dem det.

Angsten er lidt slem for tiden hos mig og jeg tror at det er fordi at det sted hvor jeg er i praktik er for meget for mïg, så plejer det gerne og vise sig ved at angsten bliver mere fremtræden.

Men jeg ved bare ikke om jeg skal fortælle dem det, ikke fordi jeg er flov over det, men fordi at det er jo ret personligt..

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Miamaja

STORT knuser til dig det er svaert men naar din klasselaerer nu ved det, saa tag en snak med hende i forste omgang det kan ogsaa vare en god ide at kontakte din laege. held og lykke med din praktik, som ved praktik er tit RIGTIG haardt

Anmeld

20. november 2008

twinboys

Miamaja skriver:

STORT knuser til dig det er svaert men naar din klasselaerer nu ved det, saa tag en snak med hende i forste omgang det kan ogsaa vare en god ide at kontakte din laege. held og lykke med din praktik, som ved praktik er tit RIGTIG haardt

lige mine ord...

Anmeld

20. november 2008

Pia

Jeg ville nok fortælle dem det.
Men kun ud fra at så ved det hvad der sker, hvis du pludselig får et panikanfald eller på anden måde bryder sammen.
Så har de jo også en mere real chance for og reagere rigtigt,

Kh Pia.

Anmeld

20. november 2008

tascia

Pia skriver:

Jeg ville nok fortælle dem det.
Men kun ud fra at så ved det hvad der sker, hvis du pludselig får et panikanfald eller på anden måde bryder sammen.
Så har de jo også en mere real chance for og reagere rigtigt,

Kh Pia.

2 sjæle en tanke :-)

Anmeld

20. november 2008

Balderson

Jeg har stemt ja..

Men det er nu mere fordi, at hvis det skulle ske imens du er på arbejde, så kan de jo hjælpe dig..

Og især hvis det bliver så slemt, at du bliver nødtil at have sygedage...

Så bliver de nok ikke så sure, hvis du måske har brug for at være hjemme en uge.. En uge imens man er i praktik er jo meget fravær..

For du skal huske på, at det er jo dem der skal lade dig bestå din praktik...

Sådan er det hvis man læser til pædagog og hvis man ikke består sin praktik, så kommer man ikke videre på det næste semester...

Anmeld

20. november 2008

Diana...

Jeg lider selv af angst og har altid fortalt min arbejde det, for det gør der meget nemmere at være på arbejde både for dig og dem. for så ved de hvorfor man nogen gange går og er lidt trist osv.

Knus Diana

Anmeld

20. november 2008

monstar99

MIn mand lider af angst og han har lige fået flex job, han har valgt at fortælle det, til sine kollegaer.
Da de så ved at det nok ikke er smart at stresse ham for meget osv.
Tror da det en god idee at fortælle det.
Hvis ikke til alle så til dem man har mest kontakt til og måske føler sig lidt knyttede til (snakker mest med).

Knus Louise

Anmeld

20. november 2008

Mathilde

Ja jeg tror jeg ville fortælle det.
Jeg lider selv af angst i perioder og jeg synes man føler en ro og afslappethed, når man har fortalt hvordan man har det og dermed ikke skal skjule noget.
Man får en hel anden forståelse og accept fra folk og de kan hjælpe hvis det skulle løbe helt af sporet...

Knus fra Mathilde

Anmeld

20. november 2008

Anne

Heidi-Godsk skriver:

Hej..

Det er sådan at jeg lider af forskellige angstformer.. Men der hvor jeg er i praktik nu de ved det ikke.
Min uddannelseskonsulent ved det, og det gør min klasselære også.

Jeg har bare ikke nogen særlig god tillid til mine vejledere der hvor jeg er nu, så derfor har jeg ikke fortalt dem det.

Angsten er lidt slem for tiden hos mig og jeg tror at det er fordi at det sted hvor jeg er i praktik er for meget for mïg, så plejer det gerne og vise sig ved at angsten bliver mere fremtræden.

Men jeg ved bare ikke om jeg skal fortælle dem det, ikke fordi jeg er flov over det, men fordi at det er jo ret personligt..

Kh Heidi

Kære Heidi
Hvilken slags angst er det, du lider af og hvordan udformer den sig hos dig?
KH
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.