autostol. er det helt nødvendig når man ikke selv har bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. maj 2011

SHERO

Jeg købte en brugt, og den har da været brugt en masse, både når vi har været ved vagtlægen med taxa og når vi har kørt med noget andre... Når jeg har været på besøg ved min far og tager færgen har han lejet en i en uge ved babysam... Så det kan man også sagtens, men tror det ville være træls altid at skulle arrangere leje inden... Jeg købte en brugt römer af en bruger her inde for 500 kr, og den kunne han sidde i til han var 15 mdr, så det synes jeg er godt givet ud.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Trine89

Tullen85 skriver:

Jeg købte en brugt, og den har da været brugt en masse, både når vi har været ved vagtlægen med taxa og når vi har kørt med noget andre... Når jeg har været på besøg ved min far og tager færgen har han lejet en i en uge ved babysam... Så det kan man også sagtens, men tror det ville være træls altid at skulle arrangere leje inden... Jeg købte en brugt römer af en bruger her inde for 500 kr, og den kunne han sidde i til han var 15 mdr, så det synes jeg er godt givet ud.. :-)

jamen det er vist også den konklusion jeg er ved at være kommet frem til altså at det bliver en brugt vi køber i stedet for.. hehe

Anmeld

31. maj 2011

Babystar

Ja, umiddelbart synes jeg også det virker lidt dyrt at leje i forhold til at købe en brugt eller bare en billig autostol. Det er jo meget rart at have, og surt ikke at have når man står i situationen.

Så lige at dba.dk har en masse til salg - der er sikkert også nogle lige i nærheden der skal af med en  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.