Pludselig dukkede der et navn op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Mor-til-asta-09

metski83 skriver:

Ja det var jo også en mulighed, hvis kæresten nu ikke kan overtales når den tid kommer

hehe ja.. kan være han nemmere kan vænne sig til det som mellemnavn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

metski83

Mor-til-asta-09 skriver:

hehe ja.. kan være han nemmere kan vænne sig til det som mellemnavn..

Ja det er jo lige det

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

metski83 skriver:

Nemlig. Og det ville også være kedeligt hvis vi alle syntes de samme navne var lige pæne.

Præcis.. så ville vi alle hedde det samme. Men held og lykke med at finde navne osv

Anmeld

29. maj 2011

Musen5

Jeg sys det er et tigtig sødt navn, men men men... ville aldrig selv vælge det, da min bedste venindes lille englepige hedder Gry.

Men et dejligt navn er det nu :-)

/Mette 32+0

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Chalala85 skriver:

Præcis.. så ville vi alle hedde det samme. Men held og lykke med at finde navne osv

Tak for det... Nu skal der lige være en graviditet først, så begynder navnesnakken nok for alvor derefter

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Musen5 skriver:

Jeg sys det er et tigtig sødt navn, men men men... ville aldrig selv vælge det, da min bedste venindes lille englepige hedder Gry.

Men et dejligt navn er det nu :-)

/Mette 32+0

Nej det er der ikke noget at sige til, at du ikke vil

Anmeld

29. maj 2011

Kay

FrkT skriver:

Hehe, har da aldrig sagt at det ikke er et rigtigt navn hvis der kun er 3 bogstaver, sagde bare at når jeg skal vælge et navn er det er krav at der er mindst 5 bogstaver i det. Jeg synes bare det er for kedeligt med ikke så mange bogstaver, og specielt fordi jeg ikke vil give et barn to fornavne, da det i forvejen vil få to mellemnavne og et efternavn, så hvis det ene fornavn der bliver er for kort, så vil jeg synes det ser ud af alt for lidt 

nej ved godt det ik var det du skrev

er nu selv ret glad for mit navn... da der ik er ret mange der hedder det... vi er kun 4 i dk mener jeg... også derfor jeg holder det lidt for mig selv her inde... vil helst ik kunne googles og findes her inde... er ik mange der ved vi er igang med projektet... og det skal helst blive ved på den måde

Anmeld

3. juni 2011

Billemyre

Jeg er også helt pjattet med navnet Gry!
Desværre er min mand heller ikke helt hooked på det, så det må vist også blive noget andet her, når vi engang forhåbentlig får børn...
Men det er simpelthen så fint..  

Kommer altid til at tænke på Astrid Lindgrens børnebog om Grynet - Dejlig bog 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kan godt lide det. Men meget dansk, og det dutter ikke til os. Men kan godt lide navnet.

Er også vil med

Pil

Siff

Gro 

Min lillesøster hedder Gro og det er så fiiiiiint

Gry, Sif og Pil er jeg ikke så vild med Men manden har forelsket sig i navnet Sif..... Suk

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

nej da... så her jeg ik et !"rigtigt" fornavn... og det har min kære kommende mand heller ik... vi har nemlig kun 3 bogstaver hver... hihi...

Til ts: vi er blevet ret enige om Noel hvis det bliver en dreng... og er ik rigtig blevet engie om et pige navn endnu... men vi har også god tid da der ik bor nogle i min mave endnu

Hej Kay

Kom til at tænke på. Nu i er vilde med Noel til en dreng. Hvis det så bliver en pige, kunne Noelle være suuper flot også!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.