Pludselig dukkede der et navn op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Fenja09

Navnet er faktisk meget sødt - jeg har bare svært ved ikke at tænke på en jeg gik i folkeskole med, som jeg ikke var specielt vild med og derfor har jeg heller aldrig brudt mig om navnet, Gry  

Men det er efterhånden rigtig mange år siden jeg har hørt navnet, og det er ikke så slemt alligevel hehe

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

twinboys

Sødt navn

Anmeld

29. maj 2011

Susan1978

metski83 skriver:

Ja jeg er pludselig også helt vild med det. Har på en eller anden måde altid syntes at et drengenavn var nemmere at finde.

Ja tiden går stærkt

Så skal i da bare have en lille Gry også

puha ej ellers tak ik lige nu..

Der er nemlig også en Ea på 7 år..   såårrhh og jeg har rigeligt at se til.. selvom jeg elsker små babyer..  men så må jeg møsse på alle mine gudbørn og tantebørn

Anmeld

29. maj 2011

FrkT

Jeg synes bestemt også det er sødt. Men ville dog aldrig selv vælge det af den grund at jeg synes det er et alt for kort navn.... mindst 5 bogstaver i et fornavn er bare et krav for mig. Men sødt er det klart - bryder mig dog ikke om de lignende navne der er foreslået i tråden, fx Sif/Siff, det er det gyseligste navn, ej ad! LOL 

Men ja, der er da noget tid til at vænne ham til det, ELLER finde et andet navn. Herhjemme har jeg måtte lægge mit drømmepigenavn (Clara) på hylden for at få manden til at lægge hans drømmedrengenavn (Johannes) på hylden. Ville simpelthen ikke kunne have en søn med navnet Johannes, det er altså bare ikke pænt! Til gengæld er vi blevet enige om Jonathan til en dreng og enten Cecilie (mandens ønske) eller Cecilia (mit ønske) til en pige.

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Fenja09 skriver:

Navnet er faktisk meget sødt - jeg har bare svært ved ikke at tænke på en jeg gik i folkeskole med, som jeg ikke var specielt vild med og derfor har jeg heller aldrig brudt mig om navnet, Gry  

Men det er efterhånden rigtig mange år siden jeg har hørt navnet, og det er ikke så slemt alligevel hehe

/Fenja

Jeg har også svært ved det med navne, hvis nogen jeg "kender" og ike bryder mig om, hedder det.

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Jennifer skriver:

Jeg har engang passet en sif og hendes søster puk. de fik så en lillesøster mere, hun hedder gry, syntes det er nogle pæne navne

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Susan1978 skriver:

puha ej ellers tak ik lige nu..

Der er nemlig også en Ea på 7 år..   såårrhh og jeg har rigeligt at se til.. selvom jeg elsker små babyer..  men så må jeg møsse på alle mine gudbørn og tantebørn

Tror også to er fint for mig. Det er i hvert fald planen indtil videre. Nu skal jeg jo så bare lige blive gravid først, haha

Anmeld

29. maj 2011

metski83

FrkT skriver:

Jeg synes bestemt også det er sødt. Men ville dog aldrig selv vælge det af den grund at jeg synes det er et alt for kort navn.... mindst 5 bogstaver i et fornavn er bare et krav for mig. Men sødt er det klart - bryder mig dog ikke om de lignende navne der er foreslået i tråden, fx Sif/Siff, det er det gyseligste navn, ej ad! LOL 

Men ja, der er da noget tid til at vænne ham til det, ELLER finde et andet navn. Herhjemme har jeg måtte lægge mit drømmepigenavn (Clara) på hylden for at få manden til at lægge hans drømmedrengenavn (Johannes) på hylden. Ville simpelthen ikke kunne have en søn med navnet Johannes, det er altså bare ikke pænt! Til gengæld er vi blevet enige om Jonathan til en dreng og enten Cecilie (mandens ønske) eller Cecilia (mit ønske) til en pige.

Der må jeg give dig ret, jeg er godt nok heller ikke vild med Johannes... alt for gammeldags.

Men ja, hvis manden stadig ikke kan lide det når den tid kommer, hvis vi får en pige, så er der ike noget at gøre ved det, så må vi finde noget andet. Det er jo trods alt også hans barn

Men kan godt lide mange navne, så står det til mig, får vores barn to mellemnavne og et efternavn. mit mellemnavn og mandens og så self. hans efternavn.

Anmeld

29. maj 2011

Pigent

metski83 skriver:

Jeg er ikke gravid, men vi arbejder på sagen.

Derfor har vi heller ikke snakket så meget om navne, da der jo ikke er nogen at give et navn endnu. (Men forhåbenlig snart )

Jeg har aldrig haft et specielt navn, hvor jeg bare har tænkt, det skal mit barn bare hedde.

Men pludselig kom jeg til at tænke på et navn, som jeg aldrig før i min vildeste fantasi havde forestillet mig. Men nu kan jeg ikke slippe det igen.

Jeg bliver glad uanset hvad køn det bliver, til den tid. Men det er et pige navn.

GRY

Problemmet er så, at min kæreste ikke er så vild med det.

Men men men, der er jo også lang tid at vende sig til det i, haha.

Synes det smukt(: Måske Gry Emilie eller et andet mellemnavn kunne være smukt.

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Barnepigen skriver:

Synes det smukt(: Måske Gry Emilie eller et andet mellemnavn kunne være smukt.

Ja et mellemnavn kunne være flot. H*n, uanset køn, kommer så også til at hedde begge vores mellemnavne ud over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.