FrkT skriver:
Jeg synes bestemt også det er sødt. Men ville dog aldrig selv vælge det af den grund at jeg synes det er et alt for kort navn.... mindst 5 bogstaver i et fornavn er bare et krav for mig. Men sødt er det klart - bryder mig dog ikke om de lignende navne der er foreslået i tråden, fx Sif/Siff, det er det gyseligste navn, ej ad! LOL 

Men ja, der er da noget tid til at vænne ham til det, ELLER finde et andet navn. Herhjemme har jeg måtte lægge mit drømmepigenavn (Clara) på hylden for at få manden til at lægge hans drømmedrengenavn (Johannes) på hylden. Ville simpelthen ikke kunne have en søn med navnet Johannes, det er altså bare ikke pænt! Til gengæld er vi blevet enige om Jonathan til en dreng og enten Cecilie (mandens ønske) eller Cecilia (mit ønske) til en pige.
Der må jeg give dig ret, jeg er godt nok heller ikke vild med Johannes... alt for gammeldags.
Men ja, hvis manden stadig ikke kan lide det når den tid kommer, hvis vi får en pige, så er der ike noget at gøre ved det, så må vi finde noget andet. Det er jo trods alt også hans barn 
Men kan godt lide mange navne, så står det til mig, får vores barn to mellemnavne og et efternavn. mit mellemnavn og mandens og så self. hans efternavn.
Anmeld