Pludselig dukkede der et navn op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Kay

FrkT skriver:

Jeg synes bestemt også det er sødt. Men ville dog aldrig selv vælge det af den grund at jeg synes det er et alt for kort navn.... mindst 5 bogstaver i et fornavn er bare et krav for mig. Men sødt er det klart - bryder mig dog ikke om de lignende navne der er foreslået i tråden, fx Sif/Siff, det er det gyseligste navn, ej ad! LOL 

Men ja, der er da noget tid til at vænne ham til det, ELLER finde et andet navn. Herhjemme har jeg måtte lægge mit drømmepigenavn (Clara) på hylden for at få manden til at lægge hans drømmedrengenavn (Johannes) på hylden. Ville simpelthen ikke kunne have en søn med navnet Johannes, det er altså bare ikke pænt! Til gengæld er vi blevet enige om Jonathan til en dreng og enten Cecilie (mandens ønske) eller Cecilia (mit ønske) til en pige.

nej da... så her jeg ik et !"rigtigt" fornavn... og det har min kære kommende mand heller ik... vi har nemlig kun 3 bogstaver hver... hihi...

Til ts: vi er blevet ret enige om Noel hvis det bliver en dreng... og er ik rigtig blevet engie om et pige navn endnu... men vi har også god tid da der ik bor nogle i min mave endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

skønneunger

metski83 skriver:

Jeg er ikke gravid, men vi arbejder på sagen.

Derfor har vi heller ikke snakket så meget om navne, da der jo ikke er nogen at give et navn endnu. (Men forhåbenlig snart )

Jeg har aldrig haft et specielt navn, hvor jeg bare har tænkt, det skal mit barn bare hedde.

Men pludselig kom jeg til at tænke på et navn, som jeg aldrig før i min vildeste fantasi havde forestillet mig. Men nu kan jeg ikke slippe det igen.

Jeg bliver glad uanset hvad køn det bliver, til den tid. Men det er et pige navn.

GRY

Problemmet er så, at min kæreste ikke er så vild med det.

Men men men, der er jo også lang tid at vende sig til det i, haha.

jeg syntes det er et dejligt navn jeg hedder det selv

jeg har kun været glad for at det er kort, men det er ikke et godt navn internationalt de eneste udlændinge jeg har mødt der kan sige det nogenlunde har været svensker eller normand.

Anmeld

29. maj 2011

metski83

skønneunger skriver:

jeg syntes det er et dejligt navn jeg hedder det selv

jeg har kun været glad for at det er kort, men det er ikke et godt navn internationalt de eneste udlændinge jeg har mødt der kan sige det nogenlunde har været svensker eller normand.

Syntes altså også det er et flot navn

Anmeld

29. maj 2011

FrkT

Kay skriver:

nej da... så her jeg ik et !"rigtigt" fornavn... og det har min kære kommende mand heller ik... vi har nemlig kun 3 bogstaver hver... hihi...

Til ts: vi er blevet ret enige om Noel hvis det bliver en dreng... og er ik rigtig blevet engie om et pige navn endnu... men vi har også god tid da der ik bor nogle i min mave endnu

Hehe, har da aldrig sagt at det ikke er et rigtigt navn hvis der kun er 3 bogstaver, sagde bare at når jeg skal vælge et navn er det er krav at der er mindst 5 bogstaver i det. Jeg synes bare det er for kedeligt med ikke så mange bogstaver, og specielt fordi jeg ikke vil give et barn to fornavne, da det i forvejen vil få to mellemnavne og et efternavn, så hvis det ene fornavn der bliver er for kort, så vil jeg synes det ser ud af alt for lidt 

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

metski83 skriver:

Hvad syntes i ????????????

Personligt kan jeg ikke lide det. Synes det er et grimt navn, men igen det er jo jeres valg såfremt din mand kan overtales til den tid

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

metski83 skriver:

Ja det er også sødt

Jeg kan godt lide navne, som ikke alle andre også hedder.

Syntes det er så kedeligt med de navne, som alle hedder.

Jeg har selv altid været omgivet af en masse med samme navn (Mette)

Det er heller ikke så spændende. Vil vædde med at Mette, Maria osv. bliver eksotiske navne om en del år. Hehe. 

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Chalala85 skriver:

Personligt kan jeg ikke lide det. Synes det er et grimt navn, men igen det er jo jeres valg såfremt din mand kan overtales til den tid

Nemlig. Og det ville også være kedeligt hvis vi alle syntes de samme navne var lige pæne.

Anmeld

29. maj 2011

Mor-til-asta-09

metski83 skriver:

Jeg er ikke gravid, men vi arbejder på sagen.

Derfor har vi heller ikke snakket så meget om navne, da der jo ikke er nogen at give et navn endnu. (Men forhåbenlig snart )

Jeg har aldrig haft et specielt navn, hvor jeg bare har tænkt, det skal mit barn bare hedde.

Men pludselig kom jeg til at tænke på et navn, som jeg aldrig før i min vildeste fantasi havde forestillet mig. Men nu kan jeg ikke slippe det igen.

Jeg bliver glad uanset hvad køn det bliver, til den tid. Men det er et pige navn.

GRY

Problemmet er så, at min kæreste ikke er så vild med det.

Men men men, der er jo også lang tid at vende sig til det i, haha.

Vi snakkede om det, men det var som mellemnavn.. kunne ikke finde på som fornavn

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er heller ikke så spændende. Vil vædde med at Mette, Maria osv. bliver eksotiske navne om en del år. Hehe. 

Ja det kan da være man bliver helt eksotisk

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi snakkede om det, men det var som mellemnavn.. kunne ikke finde på som fornavn

Ja det var jo også en mulighed, hvis kæresten nu ikke kan overtales når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.