Han vil ikke sove på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Altså, SKAL de ligge på siden kan man ikke bare vende deres hovede en gang i mellem. Tænker bare om jeg kan få ham til at ligge på siden nå han skal sove.. eller om jeg skal lade ham falde i søvn på ryggen også lejre ham bagefter

Altså, det hedder sig jo at de ska sove på ryggen, det har mine bare aldrig gjort, da de vendte hovedet li så hurtigt som jeg drejede det, så her har de altid sovet på siden og ruller så selv fre, og tilbage.

Den store sov dog på maven da han selv begyndte at vende sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Mine har primært sovet på siderne indtil de selv kunne vende sig.
Da de var omtrentligt 3 mdr begyndte de selv at myre sig om på ryggen, så du skal ikke være bekymret.

Helt ærligt så er min mening, at barnet er det, der bestemmer.
Det eneste man skal huske er, at de ikke må sove på maven, før de selv kan lægge sig der.

Kærligst
Sussie

Altså nu har jeg mange ganeg prøvet at lejre ham, men når jeg vender ham om på siden vender han hovedet ned af mod madrasen, og jeg prøvet at rette hans hovede , men han "holder fast".

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Altså, det hedder sig jo at de ska sove på ryggen, det har mine bare aldrig gjort, da de vendte hovedet li så hurtigt som jeg drejede det, så her har de altid sovet på siden og ruller så selv fre, og tilbage.

Den store sov dog på maven da han selv begyndte at vende sig.

Han prøver om morgenen når han vågner at vende sig, men kan endnu ikke få røven med hehe

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Altså nu har jeg mange ganeg prøvet at lejre ham, men når jeg vender ham om på siden vender han hovedet ned af mod madrasen, og jeg prøvet at rette hans hovede , men han "holder fast".

Læg et par puder bag ryggen på ham, så han ikke helt så let tipper om på ryggen.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Læg et par puder bag ryggen på ham, så han ikke helt så let tipper om på ryggen.

Det gør jeg også men det hans hoved han vender mod madrassen

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det gør jeg også men det hans hoved han vender mod madrassen

Ja, så må du hellere lade ham ligge på ryggen.

Min den ældste er plask flad på baghovedet og det har ingen betydning at hun er...det er der mange der er, og det har ingen betydning uden rent kosmetisk, at de bliver lidt mere firkantede i hovedfaconen.
Så hvis du har en nakkeligger, så må du nok acceptere det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.