P-i-n-l-i-g-t men behøver hjælpen. :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Risen

Hej, jeg kan absolut anbefale bogen TA MIG af Joan Ørting. Den handler ikke om at man skal tabe sig, dulle sig op eller ligende, men mere at hvile i sig selv og vide at man er sexet uanset om man lige er vågnet eller lige har taget en sort kjole på..  Desuden handler den også om spillet imellem mænd og kvinder og gode øvelser man kan lave med for eksempel gode spil hvor man går langsomt frem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

eva, alletiders manual...  Gudskelov er vi alle forskellige, og har forskellige måder at gøre tingene på, men vi kan jo altid lære nyt. Den der med at nynne kendte jeg ikke... Jeg kan tilgengæld anbefale en halvt glas vand med ti dråber pebermynteolie i. For guds skyld ikke flere!!  Hehe... Og så gurgler man lige munden i det, før man går i gang med kalorius...

til ts.

jeg har haft det meget ligesom dig. din tråd fik mig faktisk til at fundere over, hvordan jeg er nået så langt videre fra det stadie, hvor jeg bare ikke turde åbne min mund (haha,- ej spøg til side... &nbsp Meget nemmere var det bare at lægge sig ned og lade sig servicere, eller i hvert fald kun delvis at samarbejde, og så være frustreret bagefter, fordi ens mand ikke kunne læse ens tanker om hvad man havde lyst til.

Jeg tror det var små skridt, at jeg prøvede at give en lille smule selvom jeg var utilpas med det, og så oplevede jeg hvor det tændte mig, og hvor fedt det var. Så næste gang prøvede jeg at gå lidt længere med samme resultat. Nu er det fedt at gøre de ting der er granseoverskridende, selvom der stadig er ting, man er genert omkring, trods alt... måske bliver det bare nemmere med alderen.

By the way, den der med klippekortet syntes jeg er GENIAL... den tror jeg vi skal prøve herhjemme...

Ja den er skide god ..!

Da jeg havde læst det fik jeg helt kriblende i maven, og et pust til faktisk at have lyst til at prøve at ''følge manualen''  haha,.

Og alle i dejlige DAMER'S råd har fået mig til at tænke at jeg sku ikke skal være flo over noget, og åbnet mine øjne for det hvis er på tide at åbne mig lidt op på det stadie..! Han har dog alligevel været sammen med mig i 4½ år nu så mon ikke han syntes jeg er sexet nok,.. ? I HOPE lol

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Hej, jeg kan absolut anbefale bogen TA MIG af Joan Ørting. Den handler ikke om at man skal tabe sig, dulle sig op eller ligende, men mere at hvile i sig selv og vide at man er sexet uanset om man lige er vågnet eller lige har taget en sort kjole på..  Desuden handler den også om spillet imellem mænd og kvinder og gode øvelser man kan lave med for eksempel gode spil hvor man går langsomt frem  

Hihi, vil se om jeg kan låne den på bibloteket :-)

Og undskyld men kunne nu ikke lade være med at grine lidt over titlen (TAG MIG) det lyder lidt brutalt, var lige et split sekundt bange for det var en bog om spanking eller ja ''anal''..!  lol

Anmeld

29. maj 2011

Risen

HAAHAHA! Ja jeg tænkte også lidt sjovt da jeg fik bogen i fødelsdagsgave , meen den er slet ikke så farlig som den lyder 

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

HAAHAHA! Ja jeg tænkte også lidt sjovt da jeg fik bogen i fødelsdagsgave , meen den er slet ikke så farlig som den lyder 

Hihi,. Tænkte lige da jeg læste det,. Puha hold da op er ikke kommet til det stadium jeg omtaler også vil du have mig til at skulle til at studere den slags lol,. Ej kan sku godt forstå dig, ville nok også tænke mit hvis jeg fik sådan en i hånden og læste titlen,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.