P-i-n-l-i-g-t men behøver hjælpen. :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

Ja det har jeg,. Og han siger hver gang skat du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til..! Jeg venter bare åpå du bliver parat, det kan jeg sagtens,. Du skal ikke føle dig tvunget til noget, desuden elsker jeg sig som du er ..! Men altså COME ONE ..!

Jeg ved han gør det for at være sød mod mig han vil så gerne..! ved jeg

Ja, så må du jo lytte til ham... og i må tage et skridt af gangen... Måske ride ham lidt og når du er træt så skifte stilling.. næste gang lidt mere. Men kig på ham så kan du jo se om han kan li hva han ser... som han jo kan..  ellers havde han jo nok ikk sagt de ting og blevet hos dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

Hihi, klippekort har han mange af, for når det kommer til stykket bakker jeg ud..!

Ved han gerne vil rides og have blowjob, han efterspørger det nemlig når jeg spørger ham hvad han kan lide,.! Og når vi snakker kan han tid komme med jaah skat også i bad også ind og have et fantastisk blowjobs af dig ;-)

Ved han gerne vil det og det er også derfor jeg så gerne vil gøre noget ved det nu, for har stået på sådan her i snart 4½ år.  

Nå for søren Som en skrev, så ser mænd ikke dæller osv i sengen, det de ser er selvtillid.. Jeg husker min kæreste sagde til mig en af de første gange vi havde sex, at han synes det var så fedt jeg bare tog tøjet af og var mig selv i stedet for, som nogle gør vender ryggen til kæresten fordi de er flove over noget på deres krop, eller skjuler brysterne fordi de ikke er pæne nok i deres hoved

Jeg synes du skal gøre noget ved din selvtillid, ja dyrk motion, tab dig, spis sundt eller prøv at tage dig sammen for jeres begges skyld. Hvis du siger du er nervøs for, om han kunne finde på, at være sammen med en andden, ville jeg bestemt gøre mit til at det ikke skete

Det er ikke et surt indlæg men jeg håber du forstår hvad jeg mener..

Anmeld

28. maj 2011

AnneP

Anonym skriver:

Hej :-)

Jeg har altid været buttet, og haft lidt for mange dæller hængende,. Og jeg tror det er med til at gøre mit problem så stort..!

Jeg tør intet INTET i sengen, Jeg kan have så mange smarte fantasier og ønsker om hvor lækkert det og det kunne være, og ikke kun for mit vedkommende..! Jeg stivner simpelthen når vi begynder på noget og somme tider stopper jeg det fordi jeg ingen ide har om hvad jeg skal..! Jeg føler lidt at jeg tvinger den samme stilling frem hver gang vi dyrker sex..! Og jeg har det elendigt med det..! Og så dårlig samvittighed på en måde.!

Jeg syntes det kunne være frækt at kunne give min ''mand'' oralsex, men når jeg prøver bliver det kun i 1 min eller sådan for jeg tænker så meget over det at det og nyder det ikke og jeg glemmer at trække vejret for bliver så død nervøs også stopper jeg altid helt bagefter pga skyldfølelse TROR JEG..! Ville også gerne kunne ride ham, men min kondi er så elendig og jeg puster og stønner efter kort tid også stopper jeg og smider mig ved siden af også stopper det helt igen,. bliver flov og føler mig til grin..!

Det samme gælder strippe osv..!

HJÆLP for søren, vil gerne tilfredstille mandens behov, ved han sukker efter det, selvom han ikke siger det..! Og er seriøst ved at være (¨så langt ude) at jeg går rundt og frygter han vil være sammen med en anden for at oppe hans sexlyst og det kedelige..! ved et sted henne han ikke kunne finde op det, men ak ja mangler selvtelid boost..! Kan nogle give mig nogle råd ?

Er det fordi jeg abselut ikke selv syntes jeg er spor sexet eller på nogle måde dejlig..!?

På forhånd tak..!

Pyhh det er en af de sværer...

Først og fremmest får du et stort

Og husk at din kæreste har valgt DIG! -ikke en eller anden barbiedukke!

Nu undskylder jeg overfor alle sartesjæle, for bruger altså bare de ord vi bruger herhjemme, syntes det bliver for sterilt at sige oralsex osv!

Det der med at give et godt blowjob kræver træning og godt samarbejde, for tror ikke alle drenge kan lide det på præcis samme måde, så det handler om at prøve sig frem, slik- sut-kys- nus, og glem ikke "kuglerne"  hvis du syntes det bliver for akvavet eller hårdt, så lad hånden gøre arbejdet lidt og prøv så igen! og gør det evt imens han ligger i sengen og du også ligger ned. hvis du ikke har det godt med han kigger så prøv evt at spørge om du må blindfolde ham!

At blive forpustet af at side ovenpå, tror jeg sker for de fleste, men hvis du nu løfter dig lidt (han skal stadig være inde i dig) så kan han tage over og lade dig få en pause! det hjælper også at skifte måde at "ride" på. (frem og tilbage+ op og ned -dette skal dog gøres med en hvis følelse +kører i cirkler + tempo skift, det behøver ikke være hurtigt for at være godt!

Prøv evt at snakke med kæresten om hvad han har lyst til og hvordan, imens i ligger og kæler!

Håber du han bruge lidt af det! Og god fornøjelse!

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg kan ikke gøre det mens han ser på.. bliver så flov,. kommer til at tænke mere på hvordan dt ser ud, end at nyde det,. og vil jo gerne nyde det selv, og han kan mærke hvis jeg ikke gør,,!

im a big fat loser..!

Du kan være sikker på han nyder at se på....men så lad ham kysse dine bryster imens eller hjælpe til...eller han kan selv gøre det på sig selv...det er da også super pirrende...du skal tænke du erd en mest sexede i verden. så bliver du det..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Pyhh det er en af de sværer...

Først og fremmest får du et stort

Og husk at din kæreste har valgt DIG! -ikke en eller anden barbiedukke!

Nu undskylder jeg overfor alle sartesjæle, for bruger altså bare de ord vi bruger herhjemme, syntes det bliver for sterilt at sige oralsex osv!

Det der med at give et godt blowjob kræver træning og godt samarbejde, for tror ikke alle drenge kan lide det på præcis samme måde, så det handler om at prøve sig frem, slik- sut-kys- nus, og glem ikke "kuglerne"  hvis du syntes det bliver for akvavet eller hårdt, så lad hånden gøre arbejdet lidt og prøv så igen! og gør det evt imens han ligger i sengen og du også ligger ned. hvis du ikke har det godt med han kigger så prøv evt at spørge om du må blindfolde ham!

At blive forpustet af at side ovenpå, tror jeg sker for de fleste, men hvis du nu løfter dig lidt (han skal stadig være inde i dig) så kan han tage over og lade dig få en pause! det hjælper også at skifte måde at "ride" på. (frem og tilbage+ op og ned -dette skal dog gøres med en hvis følelse +kører i cirkler + tempo skift, det behøver ikke være hurtigt for at være godt!

Prøv evt at snakke med kæresten om hvad han har lyst til og hvordan, imens i ligger og kæler!

Håber du han bruge lidt af det! Og god fornøjelse!

ja tak :-)

Super fedt råd,. Vil prøve dit råd :-)

Anmeld

28. maj 2011

AnneP

Anonym skriver:

ja tak :-)

Super fedt råd,. Vil prøve dit råd :-)

-er glad for at kunne hjælpe!

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Læs og lær og øv dig en masse. http://woman.dk/article/19993-giv-ham-et-fantastisk-blowjob

Helt igennem fantastisk '

Ihhh, Tak

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Helt igennem fantastisk '

Ihhh, Tak

Jamen, det var da så lidt....du og din mand går jo glip af så mange dejlige stunder hvis ikke lige I får gang i det der..:9 så god øveaften og nat...

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jamen, det var da så lidt....du og din mand går jo glip af så mange dejlige stunder hvis ikke lige I får gang i det der..:9 så god øveaften og nat...

Hihi, det var også min tanke :-)

Og jo tak

Anmeld

29. maj 2011

celkt

eva, alletiders manual...  Gudskelov er vi alle forskellige, og har forskellige måder at gøre tingene på, men vi kan jo altid lære nyt. Den der med at nynne kendte jeg ikke... Jeg kan tilgengæld anbefale en halvt glas vand med ti dråber pebermynteolie i. For guds skyld ikke flere!!  Hehe... Og så gurgler man lige munden i det, før man går i gang med kalorius...

til ts.

jeg har haft det meget ligesom dig. din tråd fik mig faktisk til at fundere over, hvordan jeg er nået så langt videre fra det stadie, hvor jeg bare ikke turde åbne min mund (haha,- ej spøg til side... &nbsp Meget nemmere var det bare at lægge sig ned og lade sig servicere, eller i hvert fald kun delvis at samarbejde, og så være frustreret bagefter, fordi ens mand ikke kunne læse ens tanker om hvad man havde lyst til.

Jeg tror det var små skridt, at jeg prøvede at give en lille smule selvom jeg var utilpas med det, og så oplevede jeg hvor det tændte mig, og hvor fedt det var. Så næste gang prøvede jeg at gå lidt længere med samme resultat. Nu er det fedt at gøre de ting der er granseoverskridende, selvom der stadig er ting, man er genert omkring, trods alt... måske bliver det bare nemmere med alderen.

By the way, den der med klippekortet syntes jeg er GENIAL... den tror jeg vi skal prøve herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.