Hej :-)
Jeg har altid været buttet, og haft lidt for mange dæller hængende,. Og jeg tror det er med til at gøre mit problem så stort..!
Jeg tør intet INTET i sengen, Jeg kan have så mange smarte fantasier og ønsker om hvor lækkert det og det kunne være, og ikke kun for mit vedkommende..! Jeg stivner simpelthen når vi begynder på noget og somme tider stopper jeg det fordi jeg ingen ide har om hvad jeg skal..! Jeg føler lidt at jeg tvinger den samme stilling frem hver gang vi dyrker sex..! Og jeg har det elendigt med det..! Og så dårlig samvittighed på en måde.!
Jeg syntes det kunne være frækt at kunne give min ''mand'' oralsex, men når jeg prøver bliver det kun i 1 min eller sådan for jeg tænker så meget over det at det og nyder det ikke og jeg glemmer at trække vejret for bliver så død nervøs også stopper jeg altid helt bagefter pga skyldfølelse TROR JEG..! Ville også gerne kunne ride ham, men min kondi er så elendig og jeg puster og stønner efter kort tid også stopper jeg og smider mig ved siden af også stopper det helt igen,. bliver flov og føler mig til grin..!
Det samme gælder strippe osv..!
HJÆLP for søren, vil gerne tilfredstille mandens behov, ved han sukker efter det, selvom han ikke siger det..! Og er seriøst ved at være (¨så langt ude) at jeg går rundt og frygter han vil være sammen med en anden for at oppe hans sexlyst og det kedelige..! ved et sted henne han ikke kunne finde op det, men ak ja mangler selvtelid boost..! Kan nogle give mig nogle råd ?
Er det fordi jeg abselut ikke selv syntes jeg er spor sexet eller på nogle måde dejlig..!?
På forhånd tak..!
Anmeld