P-i-n-l-i-g-t men behøver hjælpen. :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej :-)

Jeg har altid været buttet, og haft lidt for mange dæller hængende,. Og jeg tror det er med til at gøre mit problem så stort..!

Jeg tør intet INTET i sengen, Jeg kan have så mange smarte fantasier og ønsker om hvor lækkert det og det kunne være, og ikke kun for mit vedkommende..! Jeg stivner simpelthen når vi begynder på noget og somme tider stopper jeg det fordi jeg ingen ide har om hvad jeg skal..! Jeg føler lidt at jeg tvinger den samme stilling frem hver gang vi dyrker sex..! Og jeg har det elendigt med det..! Og så dårlig samvittighed på en måde.!

Jeg syntes det kunne være frækt at kunne give min ''mand'' oralsex, men når jeg prøver bliver det kun i 1 min eller sådan for jeg tænker så meget over det at det og nyder det ikke og jeg glemmer at trække vejret for bliver så død nervøs også stopper jeg altid helt bagefter pga skyldfølelse TROR JEG..! Ville også gerne kunne ride ham, men min kondi er så elendig og jeg puster og stønner efter kort tid også stopper jeg og smider mig ved siden af også stopper det helt igen,. bliver flov og føler mig til grin..!

Det samme gælder strippe osv..!

HJÆLP for søren, vil gerne tilfredstille mandens behov, ved han sukker efter det, selvom han ikke siger det..! Og er seriøst ved at være (¨så langt ude) at jeg går rundt og frygter han vil være sammen med en anden for at oppe hans sexlyst og det kedelige..! ved et sted henne han ikke kunne finde op det, men ak ja mangler selvtelid boost..! Kan nogle give mig nogle råd ?

Er det fordi jeg abselut ikke selv syntes jeg er spor sexet eller på nogle måde dejlig..!?

På forhånd tak..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

twinny

Jaah... Hvis du ikk selv føler, du er sexet.. føler du jo heller ikk du kan gøre noget sexet...  Jeg kunne heller ikk ride min mand i starten, fordi jeg blev så hurtig træt og følte mig som en fed flodhest... Men som tiden gik og vi gjorde det engang i mellem kort, så man længere tid... og jeg kunne se min kærestes øjne han elskede det..

Måske skulle du gøre noget for dig selv, som du gør, du føler dig sexet..  ansigtsmaske, lavet negle, gå til frisøren og få en vildt n sexet frisure eller lignede...

Også må I snakke sammen om dine følelser.. For jeg er sikker på din mand synes du er vildt sexet.

Tag små skridt af gangen...

Anmeld

28. maj 2011

mor til lille emma

Hej.

Hvis jeg var dig, ville jeg for det første tænke, at manden har sex med dig fordi han finder dig tiltrækkende Vær glad for han har sex med dig i stedet for ikke at ville have sex.. Forstår du?

For det andet, så ville jeg spørge ham hvad han kunne tænke sig i dag evt Siger han blow, så prøv det, siger han at du rider ham, så prøv det Så finder du også ud af hvad han synes er frækt

Ellers kunne du jo give ham et klippekort med dine fantasier på, og se hvad han bruger

Mht. selvtilliden, har vi alle sammen nok noget vi er generte over, men der er en grund til, at han har valgt dig og ikke naboen at have sex med og prøv at bid det i dig, med blow evt og tænk på det ikke er et kapløb du er ude i.. hihi! giv ham lidt tid også, og prøv at nyd det

Håber det lykkes for dig

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jaah... Hvis du ikk selv føler, du er sexet.. føler du jo heller ikk du kan gøre noget sexet...  Jeg kunne heller ikk ride min mand i starten, fordi jeg blev så hurtig træt og følte mig som en fed flodhest... Men som tiden gik og vi gjorde det engang i mellem kort, så man længere tid... og jeg kunne se min kærestes øjne han elskede det..

Måske skulle du gøre noget for dig selv, som du gør, du føler dig sexet..  ansigtsmaske, lavet negle, gå til frisøren og få en vildt n sexet frisure eller lignede...

Også må I snakke sammen om dine følelser.. For jeg er sikker på din mand synes du er vildt sexet.

Tag små skridt af gangen...

Jeg føler mig ikke mere sexet når jeg har gjort nogle af de ting :-(

Er så træt af det,. Og ked af det..!

Anmeld

28. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg føler mig ikke mere sexet når jeg har gjort nogle af de ting :-(

Er så træt af det,. Og ked af det..!

Har du snakket med ham om det???

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Tab dig...dyrk noget motion, det giver energi og velvære og lyst til at klæde sig lækkert og vise sig lidt mere frem...i sengen kunne du jo onanere foran ham, det tænder de fleste mænd, drik evt et glas rødvin, spil et erotisk spil hvor man skal gøre nogle ting når man lander på et felt, smør hinanden ind i creme....der er mange gode måder og oplevelser at hente, men så længe du ikke har det godt med dig selv, så skal du starte der...det er rigtig svært at elske og tænde på et menneske som ikke finder sig selv attraktiv og lækker...DU ER LÆKKER OG SEXET, og mænd ser ikke deller i sengen, de ser det der er og er der en kvinde der vil manden og nyder at være i det seksuelle spil, så er det drømmekvinden der ligger foran ham...så det er ikke for ham du skal tabe dig og dyrke motion, det skal dy gøre for dig..

SYORT kram...

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

Hej.

Hvis jeg var dig, ville jeg for det første tænke, at manden har sex med dig fordi han finder dig tiltrækkende Vær glad for han har sex med dig i stedet for ikke at ville have sex.. Forstår du?

For det andet, så ville jeg spørge ham hvad han kunne tænke sig i dag evt Siger han blow, så prøv det, siger han at du rider ham, så prøv det Så finder du også ud af hvad han synes er frækt

Ellers kunne du jo give ham et klippekort med dine fantasier på, og se hvad han bruger

Mht. selvtilliden, har vi alle sammen nok noget vi er generte over, men der er en grund til, at han har valgt dig og ikke naboen at have sex med og prøv at bid det i dig, med blow evt og tænk på det ikke er et kapløb du er ude i.. hihi! giv ham lidt tid også, og prøv at nyd det

Håber det lykkes for dig

Hihi, klippekort har han mange af, for når det kommer til stykket bakker jeg ud..!

Ved han gerne vil rides og have blowjob, han efterspørger det nemlig når jeg spørger ham hvad han kan lide,.! Og når vi snakker kan han tid komme med jaah skat også i bad også ind og have et fantastisk blowjobs af dig ;-)

Ved han gerne vil det og det er også derfor jeg så gerne vil gøre noget ved det nu, for har stået på sådan her i snart 4½ år.  

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Har du snakket med ham om det???

Ja det har jeg,. Og han siger hver gang skat du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til..! Jeg venter bare åpå du bliver parat, det kan jeg sagtens,. Du skal ikke føle dig tvunget til noget, desuden elsker jeg sig som du er ..! Men altså COME ONE ..!

Jeg ved han gør det for at være sød mod mig han vil så gerne..! ved jeg

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Tab dig...dyrk noget motion, det giver energi og velvære og lyst til at klæde sig lækkert og vise sig lidt mere frem...i sengen kunne du jo onanere foran ham, det tænder de fleste mænd, drik evt et glas rødvin, spil et erotisk spil hvor man skal gøre nogle ting når man lander på et felt, smør hinanden ind i creme....der er mange gode måder og oplevelser at hente, men så længe du ikke har det godt med dig selv, så skal du starte der...det er rigtig svært at elske og tænde på et menneske som ikke finder sig selv attraktiv og lækker...DU ER LÆKKER OG SEXET, og mænd ser ikke deller i sengen, de ser det der er og er der en kvinde der vil manden og nyder at være i det seksuelle spil, så er det drømmekvinden der ligger foran ham...så det er ikke for ham du skal tabe dig og dyrke motion, det skal dy gøre for dig..

SYORT kram...

Jeg kan ikke gøre det mens han ser på.. bliver så flov,. kommer til at tænke mere på hvordan dt ser ud, end at nyde det,. og vil jo gerne nyde det selv, og han kan mærke hvis jeg ikke gør,,!

im a big fat loser..!

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hihi, klippekort har han mange af, for når det kommer til stykket bakker jeg ud..!

Ved han gerne vil rides og have blowjob, han efterspørger det nemlig når jeg spørger ham hvad han kan lide,.! Og når vi snakker kan han tid komme med jaah skat også i bad også ind og have et fantastisk blowjobs af dig ;-)

Ved han gerne vil det og det er også derfor jeg så gerne vil gøre noget ved det nu, for har stået på sådan her i snart 4½ år.  

Læs og lær og øv dig en masse. http://woman.dk/article/19993-giv-ham-et-fantastisk-blowjob

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.