Skrotte hjemmeværnet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Aves.

hvad siger I....?

Jeg synes det er en super idé og er mere og mere sikker på at de radikale får min stemme..

http://www.bt.dk/politik/radikale-vil-skrotte-hjemmevaernet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Faith

Go ide... Brug dog pengene på forsvaret i stedet.

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Go ide... Brug dog pengene på forsvaret i stedet.

Jeg synes nu der er andre steder der trænger og som er vigtigere...men ja, luk skidtet, vi kan få andre til at vise os hvor vi skal parkere..

Anmeld

28. maj 2011

wamse

Jeg synes at det er en god ide, at skrotte hjemmeværnet Men forstår ikke lige hvad det kommer til at betyde, når de også snakker om at fjerne værnepligten, for jeg synes bestemt ikke at vores forsvar skal nedlægges.

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg synes at det er en god ide, at skrotte hjemmeværnet Men forstår ikke lige hvad det kommer til at betyde, når de også snakker om at fjerne værnepligten, for jeg synes bestemt ikke at vores forsvar skal nedlægges.

Jeg synes det er en super ide at droppe værnepligten og kun få professionelle soldater..der er ingen grund til at bruge penge på at have værnepligtige ind i 4 mdr. som ikke gider have en karriere i forsvaret,...der er nok til at alle dem der gerne vil kommer ind og de andre ikke gør.

Anmeld

28. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Jeg synes nu der er andre steder der trænger og som er vigtigere...men ja, luk skidtet, vi kan få andre til at vise os hvor vi skal parkere..

Ja helt sikkert! Jeg ku nævne de første 100 ting de penge ku bruges på. Synes sku sommetider der prioriteres skidt i Dk

Anmeld

28. maj 2011

Vial

Jahhh, det er sådan set en god idé, men det vil nok ramme bagerforretningernes omsætning.

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

KaMa skriver:

Jahhh, det er sådan set en god idé, men det vil nok ramme bagerforretningernes omsætning.

Og folk til festivaller vil ikke kunne finde ud af at parkere...

Anmeld

28. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Jeg synes det er en super ide at droppe værnepligten og kun få professionelle soldater..der er ingen grund til at bruge penge på at have værnepligtige ind i 4 mdr. som ikke gider have en karriere i forsvaret,...der er nok til at alle dem der gerne vil kommer ind og de andre ikke gør.

Enig! Læste et sted at der er venteliste på at blive værnepligtig. Man burde sortere alle dem fra som ikke har interesse for forsvaret og som ikke ønsker en karriere som soldat. Altså tror ikke unge mennesker tager skade af 4 måneder som værnepligtige, men nu er det jo altså et spørgsmål om økonomi og der bliver i forvejen skåret ind til benet i det danske forsvar. Der bliver sparet kampvogne og andet materiel væk og det går bla. ud over de danske soldater som er udsendt.

Anmeld

28. maj 2011

wamse

Eva. skriver:

Jamen det synes jeg da også ville være en god ide Har en søn på 18, der bare glæder sig til at komme ind til forsvaret, og han vil gerne ud og hjælpe andre som udsendt for det danske forsvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.