Ideer til wokretter eller gryderetter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Mi

bøgelund1 skriver:

vi får tit wokret.. 

jeg tager kyllinge kød, tilsætter paprika og karry mens kødet er rå, så det suger det til sig.

når det er stegt, tilsætter jeg peberfrugt i tern, løg, gulerødder, babymajs og hvad man lige kan finde på.. 

mens det steger lidt, koger jeg nudler. (de må ikke blve alt for bløde og snasket)

når grøntsager og kød har stegt lidt, tilsætter jeg 1-2 teske karrypasta og 1 ½ dåse kokosmælk. når det er bragt i kog, kommer jeg nudlerne i, og rører rundt.

og så er det slut... 

Det lyder jo helt vild nemt og lækkert

Tak for inspirationen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

bøgelund

Mi skriver:

Det lyder jo helt vild nemt og lækkert

Tak for inspirationen

men pas på med karrypastaen hvis de små skal kunne spise det, uden at få flammer ud af munden..  

Anmeld

29. maj 2011

Mi

bøgelund1 skriver:

men pas på med karrypastaen hvis de små skal kunne spise det, uden at få flammer ud af munden..  

De klager i forvejen over at min kødsovs og karrysovs er for stærk

Anmeld

31. maj 2011

Meliora

Mi skriver:

Jeg vil også prøve sådan en pose frosne wokgrøntsager!!!! Det lyder da lækkert og nemt

gør endelig dte, det er super sundt, billigt og nemt:-) Kan anbefale både de billige fra rema 1000 eller netto, eller de lidt dyrere fra føtex/bilka:-)

Anmeld

31. maj 2011

Mi

FruRafn skriver:

gør endelig dte, det er super sundt, billigt og nemt:-) Kan anbefale både de billige fra rema 1000 eller netto, eller de lidt dyrere fra føtex/bilka:-)

Så tror jeg at jeg tager de billige

Anmeld

31. maj 2011

Meliora

Mi skriver:

Så tror jeg at jeg tager de billige

ja det kan man jo ligeså godt;-)

Anmeld

1. juni 2011

Mor til L&S

Tina&Martin skriver:

Den var heller ikke for smart med håndtaget, det kørte bare rundt og rundt haha.. Intet greb der..

Så har jeg været ude at købe en wok

Læste lige din opskrift igen... mangler I ikke en eller anden form for sovs til?? Du smider ikke noget flyende i af en slags?? og bruger du nudler?

Anmeld

1. juni 2011

2babygirls

Mor til Liva skriver:

Så har jeg været ude at købe en wok

Læste lige din opskrift igen... mangler I ikke en eller anden form for sovs til?? Du smider ikke noget flyende i af en slags?? og bruger du nudler?

Jeg smider bare soya sovs over det, ikke for meget.. Synes ikke at det mangler..

Anmeld

1. juni 2011

Mor til L&S

Tina&Martin skriver:

Jeg smider bare soya sovs over det, ikke for meget.. Synes ikke at det mangler..

Ok - Thanks!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.