Hvad er det bedste køb......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

LC

smillaluna skriver:

Sådan en gåvogn (eller 2) skal vi altså også ha anskaffet os. De er vildt gode!

Det er sådan en her min datter har:

Er propel foran som snurre rundt og lyser, og så kan den spille musik. og den siger lyde når man putter klodserne i siden på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Barbamama

Det er bObles krokodillen. Hun leger med den HVER dag!!!! Og det er LANG tid siden hun har fået den. Den er bare det største hit!

Anmeld

28. maj 2011

bullerbassen

smillaluna skriver:

Ja, hvad er det bedste køb i har gjort til jeres baby/barn igennem tiden?

Her er det vores slyngevugger som drengene nærmest boede i det første ½ år af deres liv. Uundværlige!

Og så Leanderstolene. Super gode!

Den bedste ting vi have ( den var lånt ) var leander vuggen. Først da den kom til huset fik vi en smule søvn.

Ellers vil jeg sige voksi posen

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Helt sikkert min Avent damp af flasker.. Tog vildt lang tid i starten at koge..

Anmeld

28. maj 2011

hvinanden

Min store dreng må det helt sikkert være trip trap stolen, dubloklodser, hans legekøkken og barnevognen (den har travet flere kilometer end de fleste)

Og til den mindste er det skråstolen vi har lånt, den kunne jeg ikke have undværet denne gang, samt kravlegården.

Det dårligste er til gengæld div slynger og bæreseler, som jeg simpelthen bare ikke forstår at bruge

Anmeld

28. maj 2011

hvinanden

hvinanden skriver:

Min store dreng må det helt sikkert være trip trap stolen, dubloklodser, hans legekøkken og barnevognen (den har travet flere kilometer end de fleste)

Og til den mindste er det skråstolen vi har lånt, den kunne jeg ikke have undværet denne gang, samt kravlegården.

Det dårligste er til gengæld div slynger og bæreseler, som jeg simpelthen bare ikke forstår at bruge

Hov og et fantastisk piskeris og en lille gryde fra ikea, det har været genialt til at lave små portioner grød

Anmeld

28. maj 2011

Muffinmus

mine odder vogne og voksiposerne og en tremmeseng med lukkede ender:-)

Anmeld

28. maj 2011

Anne85

Til den store der bliver 4 til september må det være hans løbecykel - den er blevet brugt hver evig eneste dag siden han fik den i sin 2 års fødselsdags gave - han har siden fået en "rigtig" cykel - men den gamle løbecykel er stadig den foretrukne på trods af at den efterhånden er alt for lille.

Til den lille på 10 mdr tror jeg det var leander vuggen - og nu alle hendes bObles møbler/tumledyr - dem bliver der leget med (eller på/i) hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.