Hvad er det bedste køb......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

LinLin

Thomas tog

David fik det første da han var 1½ år og han leger stadig med det her 3 år senere! (han har tre forskellige udgaver ) Det har godt nok været alle pengene værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Nej, det har vi aldrig...kunne være vi skulle gøre det.. de elsker også hoppepuder.. vi har årskort til Bonbonland, det er jo kun 20 min herfra og det nyder det meget....så kan jeg godt overleve det skrækkelige sted..

Der var jeg da jeg var barn. Kan huske jeg syntes det var fantastisk! Det var dengang hvor alle de der spændende bolsher kom frem... Ørevoks, bussemænner, tissemyrer osv. Mums de var gode Er ikke sikker på jeg ville synes det var nær så fantastisk i dag

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Der var jeg da jeg var barn. Kan huske jeg syntes det var fantastisk! Det var dengang hvor alle de der spændende bolsher kom frem... Ørevoks, bussemænner, tissemyrer osv. Mums de var gode Er ikke sikker på jeg ville synes det var nær så fantastisk i dag

Det er så skrækkeligt et sted...trist, grimt og egentlig bare tydeligt det er en stor pengemaskine...men jeg kunne få årsbilletter og indgang sidste år for 150kr pr mand. Normalt koster indgang alene 230 kr(mener jeg det er) så det var jo et godt tilbud og så kører vi bare erop de sidste to timer, så er der ikke kø og det er til at overskue for mig, orker ikke en hel dag i sådan et helvede..

Anmeld

28. maj 2011

Vial

smillaluna skriver:

Ja, hvad er det bedste køb i har gjort til jeres baby/barn igennem tiden?

Her er det vores slyngevugger som drengene nærmest boede i det første ½ år af deres liv. Uundværlige!

Og så Leanderstolene. Super gode!

Det bedste køb er faktisk noget, jeg har arvet. En tvillingeammepude. Fyldt med kugler og rejeformet - en klassiker bare større. Den har jeg brugt meget flittigt, når jeg gav dobbeltflasker.

Det værste køb er helt klart babyalarmen. Kunne virkelig godt have brugt den fred og ro, som den har spoleret gennem tiden

Anmeld

28. maj 2011

LC

Det bedste jeg har købt er nok hagesmække med ærmer til min datter og hendes gåvogn med peter plys som spiller musik, hun kunne ikke finde ud af at bruge den da hun lærte at gå, men nu hvor hun er 1½ slæber hun den med sig over alt... Og før hun kunne gå, var det et hit og sidde ved den og høre musik, så hun hr altid været utrolig glad for den...

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

KaMa skriver:

Det bedste køb er faktisk noget, jeg har arvet. En tvillingeammepude. Fyldt med kugler og rejeformet - en klassiker bare større. Den har jeg brugt meget flittigt, når jeg gav dobbeltflasker.

Det værste køb er helt klart babyalarmen. Kunne virkelig godt have brugt den fred og ro, som den har spoleret gennem tiden

Hahahaha !

Anmeld

28. maj 2011

Faith

KaMa skriver:

Jep sådan en havde jeg osse... Et kæmpe lokum af en ammepude, men super når der skulle gives dobbeltflaske.

Anmeld

28. maj 2011

Faith

LC skriver:

Det bedste jeg har købt er nok hagesmække med ærmer til min datter og hendes gåvogn med peter plys som spiller musik, hun kunne ikke finde ud af at bruge den da hun lærte at gå, men nu hvor hun er 1½ slæber hun den med sig over alt... Og før hun kunne gå, var det et hit og sidde ved den og høre musik, så hun hr altid været utrolig glad for den...

Sådan en gåvogn (eller 2) skal vi altså også ha anskaffet os. De er vildt gode!

Anmeld

28. maj 2011

B&J

Det er en hule hvor der kan være holde inden i han elsker det hvis han er træt putter han sig der ind sammen med sin dyne og hvis han ellers hygger med andet legetøj er det tid der inde

Anmeld

28. maj 2011

Faith

B&J skriver:

Det er en hule hvor der kan være holde inden i han elsker det hvis han er træt putter han sig der ind sammen med sin dyne og hvis han ellers hygger med andet legetøj er det tid der inde

Lyder hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.