Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, hvad er det bedste køb i har gjort til jeres baby/barn igennem tiden?
Her er det vores slyngevugger som drengene nærmest boede i det første ½ år af deres liv. Uundværlige!
Og så Leanderstolene. Super gode!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det må være voksiposen! Slyngevuggen var også god...
Lise skriver: Det må være voksiposen! Slyngevuggen var også god...
Jeg fik aldrig købt voksiposer til drengene. Ville ellers gerne ha haft nogen, synes de er vildt smarte.
smillaluna skriver: Ja, hvad er det bedste køb i har gjort til jeres baby/barn igennem tiden? Her er det vores slyngevugger som drengene nærmest boede i det første ½ år af deres liv. Uundværlige! Og så Leanderstolene. Super gode!
Gennem tiden...trampolinen...den har alle store og små brugt timer og atter timer på...næst efter kommer dvd, playstation og computer...
Slyngevuggen og damperen til flaskerne , så de kan gå i mikroovnen - Den sparer en for meget tid !
Eva. skriver: Gennem tiden...trampolinen...den har alle store og små brugt timer og atter timer på...næst efter kommer dvd, playstation og computer...
Vi skal uden tvivl ha en trampolin når drengene blir lidt ældre! En stor en af slagsen. Synes det er SÅ sjovt
Det er også vildt sjovt...vi har fast aftenhyggehopning, drengene og jeg.. og Konrad hoppede med fra han var 9 mdr og gik selv...så det er aldrig for tidligt..
Maja_4000 skriver: Slyngevuggen og damperen til flaskerne , så de kan gå i mikroovnen - Den sparer en for meget tid !
Enig! Uundværlig!
Eva. skriver: Det er også vildt sjovt...vi har fast aftenhyggehopning, drengene og jeg..
Det er også vildt sjovt...vi har fast aftenhyggehopning, drengene og jeg..
Super ide!
Har du nogensinde været i Haunstrup dyrepark med ungerne? (det ligger i det mørke Jylland). Der er den STØRSTE hoppepude! Eeeeeelsek den. Det er efter min mening det bedste ved at være i Haunstrup.
smillaluna skriver: Super ide! Har du nogensinde været i Haunstrup dyrepark med ungerne? (det ligger i det mørke Jylland). Der er den STØRSTE hoppepude! Eeeeeelsek den. Det er efter min mening det bedste ved at være i Haunstrup.
Nej, det har vi aldrig...kunne være vi skulle gøre det.. de elsker også hoppepuder.. vi har årskort til Bonbonland, det er jo kun 20 min herfra og det nyder det meget....så kan jeg godt overleve det skrækkelige sted..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128