Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du må også gerne give mig nogle , hvis det er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Åh, super! Jeg tænkte at det måske kunne blive sådan lidt: "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende" Men det er slet ikke tilfældet - de ville bare være så fine i deres stue.
Åh, super!
Jeg tænkte at det måske kunne blive sådan lidt: "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende" Men det er slet ikke tilfældet - de ville bare være så fine i deres stue.
Fuck Janteloven - selvfølgelig skal svigermor have billeder!!
Maja_4000 skriver: Du må også gerne give mig nogle , hvis det er
HA! Hvor er du sød Jeg har faktisk overvejet at sælge dem, men ved bare ikke hvordan jeg skulle få det til at fungere, desværre.
AnneBJ skriver: Fuck Janteloven - selvfølgelig skal svigermor have billeder!!
Arh, lyder godt!! Fuck Janteloven, har du faktisk ret i!
Ja det kan du da
Dinna88 skriver: Ja, det er jo sandt ! Så er jeg vel liiidt selvfed på den goooode måde. Som I, at jeg synes mine billeder er gode, men ikke som i, at jeg er den bedste i hele verden (Det ville kræve lidt, må man sige!)
Ja, det er jo sandt ! Så er jeg vel liiidt selvfed på den goooode måde. Som I, at jeg synes mine billeder er gode, men ikke som i, at jeg er den bedste i hele verden (Det ville kræve lidt, må man sige!)
Sådan girl!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Sådan girl!
Weeehuu!
Dictes mor skriver: Ja det kan du da
Super
Dinna88 skriver: HA! Hvor er du sød Jeg har faktisk overvejet at sælge dem, men ved bare ikke hvordan jeg skulle få det til at fungere, desværre.
Synes du er SÅ god ! Og der er vildt irriterende at du ikke bor på sjælland , så du kan tage nogle billeder af min datter
Maja_4000 skriver: Synes du er SÅ god ! Og der er vildt irriterende at du ikke bor på sjælland , så du kan tage nogle billeder af min datter
Åh, tusinde tak!
Jaaaa, det er da en skam. I siger bare til hvis I er i Randers engang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128