Kan jeg give mine fotografier i gave, eller.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Dinna88

Hej babyfolk
Må lige konsultere jer..

Min svigermor har fødselsdag snart og egentlig ville min kæreste og jeg give hende et hjemmehæklet sjal, der faktisk er færdigt.

Men.. Så slog det mig.. De går super meget op i deres hjem, og det ligner virkelig noget taget ud af et boligmagasin. Som nogle af jer har set, så elsker jeg at fotografere i naturen, og har derfor en hel del billeder af blomster. Så jeg tænke på måske at give hende en lille billedeserie i gave - fire billeder en en lige større størrelse, som de kan hænge op ved siden af hinanden. Men er det lidt for selvfedt at gøre det??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Lisbeth1985

God ide Personlige gaver er altid de bedste!!

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

God ide Personlige gaver er altid de bedste!!

Åh, super!  

Jeg tænkte at det måske kunne blive sådan lidt: "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende"  Men det er slet ikke tilfældet - de ville bare være så fine i deres stue.

Anmeld

28. maj 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Åh, super!  

Jeg tænkte at det måske kunne blive sådan lidt: "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende"  Men det er slet ikke tilfældet - de ville bare være så fine i deres stue.

Det synes jeg slet ikke, at det er!!

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

Det synes jeg slet ikke, at det er!!

Super! Så bliver det lige taget op med kæresten

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk
Må lige konsultere jer..

Min svigermor har fødselsdag snart og egentlig ville min kæreste og jeg give hende et hjemmehæklet sjal, der faktisk er færdigt.

Men.. Så slog det mig.. De går super meget op i deres hjem, og det ligner virkelig noget taget ud af et boligmagasin. Som nogle af jer har set, så elsker jeg at fotografere i naturen, og har derfor en hel del billeder af blomster. Så jeg tænke på måske at give hende en lille billedeserie i gave - fire billeder en en lige større størrelse, som de kan hænge op ved siden af hinanden. Men er det lidt for selvfedt at gøre det??  

Slet ikke.. du kan jo evt se om du har nogle billeder fra de 4 årstider det er nemlig mega smart og mere personligt end at købe dem..

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

Slet ikke.. du kan jo evt se om du har nogle billeder fra de 4 årstider det er nemlig mega smart og mere personligt end at købe dem..

Dejligt
Det har jeg desværre ikke, det projekt er jeg først gået igang med nu, nemlig. Har fra vinter og forår, men mangler de to sidste. Jeg købte mit første spejlrefleks i vinters, nemlig. Jeg har dog et kanon godt sommerbillede, men det skriger ikke "sommer" fordi det faktisk bare er et silhouet landskabsbillede.

Jeg tænker nemlig at det er meget mere personligt! 

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk
Må lige konsultere jer..

Synes det er en glimrende ide! 

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes det er en glimrende ide! 

Super! Så er jeg altså ikke selvfed, haha

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Super! Så er jeg altså ikke selvfed, haha

Nej da!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.