Kan jeg give mine fotografier i gave, eller.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej da!  

Godt nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Godt nok 

Man må vel egentlig gerne være lidt selvfed   på den fede måde!

Hehe 

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man må vel egentlig gerne være lidt selvfed   på den fede måde!

Hehe 

Ja, det er jo sandt ! Så er jeg vel liiidt selvfed på den goooode måde. Som I, at jeg synes mine billeder er gode, men ikke som i, at jeg er den bedste i hele verden  (Det ville kræve lidt, må man sige!)

Anmeld

28. maj 2011

Gyllibik

Dinna88 skriver:

Åh, super!  

Jeg tænkte at det måske kunne blive sådan lidt: "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende"  Men det er slet ikke tilfældet - de ville bare være så fine i deres stue.

Synes det lyder super fedt, og der er intet galt i "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende" Synes kun det er fedt, hvis man kan sige det

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Gyllibik skriver:

Synes det lyder super fedt, og der er intet galt i "Jeg er sgu så god, at I da selvfølgelig skal have nogle af mine billeder hængende" Synes kun det er fedt, hvis man kan sige det

Ah, lyder godt! Super duper!

Anmeld

28. maj 2011

LC

Synes det lyder som en super ide... og også som noget de ville blive glade for...

Men kommer nok meget an på hvilke billeder du vælger, ved personligt at mine forældre elsker landskabs/blomster billeder, så der ville sådan noget være et hit, men det skal du selvfølgelig være sikker på at dine svigerforældre også er vilde med sådan noget, og ikke udelukkende er til abstrakt kunst på vægene...

Synes iøvrigt at det ville være fedt med så personlig en gave, det viser også at du har brugt rigtig meget tid på at tænke på hvad de skulle have og hilke billeder de kan lide

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

LC skriver:

Synes det lyder som en super ide... og også som noget de ville blive glade for...

Men kommer nok meget an på hvilke billeder du vælger, ved personligt at mine forældre elsker landskabs/blomster billeder, så der ville sådan noget være et hit, men det skal du selvfølgelig være sikker på at dine svigerforældre også er vilde med sådan noget, og ikke udelukkende er til abstrakt kunst på vægene...

Synes iøvrigt at det ville være fedt med så personlig en gave, det viser også at du har brugt rigtig meget tid på at tænke på hvad de skulle have og hilke billeder de kan lide

Super

De er SLET ikke til det abstrakte. De har to billeder hængende der er plakater i ramme. De forestiller ikke noget specielt, men er ret skrappe i farverne. Min svigermor bryder sig mildt sagt ikke om dem, men har dem hængende fordi de var en gave.

De har to store lærreder med "random" mønster hængende i milde farver, så jeg tænker på at redigere dem, så de ikke er så skarpe i farverme - det er nemlig det jeg foretrækker ved min blomsterbilleder, så jeg øger farverne på dem.

Det lyder godt, at du tænker det - jeg må liiige snakke med min kæreste om det  

Anmeld

28. maj 2011

Lone Jakobsen

synes det lyder som en rigtig god ide. nu ved jeg ikke noget om dine svigerforældre, men jeg tænker om de har en have, eller et ynglings sted du kan "snige" dig ind på, og så fotografere, fx. lige omkring mørkets frembrud, eller en tidlig morgen time hvor lyset er helt enestående.

så de billeder de får ikke bare er smukke, men er af steder de elsker, set med dine øjne

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

nutche skriver:

synes det lyder som en rigtig god ide. nu ved jeg ikke noget om dine svigerforældre, men jeg tænker om de har en have, eller et ynglings sted du kan "snige" dig ind på, og så fotografere, fx. lige omkring mørkets frembrud, eller en tidlig morgen time hvor lyset er helt enestående.

så de billeder de får ikke bare er smukke, men er af steder de elsker, set med dine øjne

Uh, det var en god idé - men jeg tror ikke græs og træer er så spændende Hehe. De gider ikke have arbejde, så de har kun græs og træer. De har bede foran, men blomsterne er ikke i blomst mere  Tak ellers!

Anmeld

28. maj 2011

Laulund87

isabellamor skriver:

Slet ikke.. du kan jo evt se om du har nogle billeder fra de 4 årstider det er nemlig mega smart og mere personligt end at købe dem..

Fed idé!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.