LC skriver:
Synes det lyder som en super ide... og også som noget de ville blive glade for...
Men kommer nok meget an på hvilke billeder du vælger, ved personligt at mine forældre elsker landskabs/blomster billeder, så der ville sådan noget være et hit, men det skal du selvfølgelig være sikker på at dine svigerforældre også er vilde med sådan noget, og ikke udelukkende er til abstrakt kunst på vægene...
Synes iøvrigt at det ville være fedt med så personlig en gave, det viser også at du har brugt rigtig meget tid på at tænke på hvad de skulle have og hilke billeder de kan lide
Super 
De er SLET ikke til det abstrakte. De har to billeder hængende der er plakater i ramme. De forestiller ikke noget specielt, men er ret skrappe i farverne. Min svigermor bryder sig mildt sagt ikke om dem, men har dem hængende fordi de var en gave.
De har to store lærreder med "random" mønster hængende i milde farver, så jeg tænker på at redigere dem, så de ikke er så skarpe i farverme - det er nemlig det jeg foretrækker ved min blomsterbilleder, så jeg øger farverne på dem.
Det lyder godt, at du tænker det - jeg må liiige snakke med min kæreste om det
Anmeld