Grædefærdig ! Min far flytter :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Malene76

Maja_4000 skriver:

Selvfølgelig ville hun det .. Og hvis det ender sådan , er jeg bare glad for , at hun ikke kan huske det har været anderledes  

Håber ikke I skal tage stilling til det og at dine forældre bare skal bruge lidt tid hver for sig for at fiinde ud af at de ikke kan undvære hinanden. Alt det bedste herfra..

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Carina:-)

Det er barsk ligegyldigt hvor gammel man er.

Men respekt for din mor at hun tager ansvar for sit eget liv,og gør noget,.

Der er alt for mange der bliver i deres forhold selv om de ikke er lykkelige.

og nogen gange så skal man lære at savne det man havde for at ønske det tilbage,og måske sker det også for din mor

Anmeld

28. maj 2011

ano14316

Maja_4000 skriver:

Vi havde lånt mine forældres bil , da vi skulle afleverer den , spørger de om vi ikke lige har tid til at komme ind , da de skal fortælle os noget ..
Min far flytter i sommerhuset ! Fuck , hvor blev jeg ked af det ..
De siger , at det ikke er endeligt .. Men for at gøre NOGET .. Min mor har åbenbart haft det skidt meget længe , og selvom hun har fået nyt arbejde , tabt sig og de er flyttet , har det ikke hjulpet ..
De har været sammen i 28 år , gift i 23 .. Havde SLET ikke set den komme ! De siger at de til gøre alt hvad de kan , for at det ikke ender i skilsmisse
Min lillebror på 18 , som stadig bor hjemme , havde heller ikke forventet det .. Han sagde ikke ét ord , men sad bare med ansigtet gemt i hænderne :'/
Årh , jeg synes det er en lorte dag idag !

Undskyld at det blev langt ..

Åhh Søde

Det skal du slet slet ikke være ked af, tvætimod, skal du være glad for at de tager tyren ved hornene og vil finde en løsning!!!

Det kan sagtens være at det er det der skal til. De skal opdage at stadig har de følelser for hinanden som de havde for 28 år siden. 
Men efter 28 år, så er de blevet glemt imellem tøjvask, opvask, rengøring, børne fødsler, børneopdragelse, teeagere, måske børnebørn.

Og skulle det værste ske, at de ikke flytter tilbage sammen, jamen så er det fordi at det har fundet ud af det har det bedst sådan. Og det er jo det der er vigtigst, netop at de har det godt, sammen eller vær for sig!!

kæmpe  til dig!!

For en ting er sikkert, det er ikke rart at være dig lige nu, men se så positivt som muligt på det og støt dem i deres valg!!!

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

ano14316 skriver:

Åhh Søde

Det skal du slet slet ikke være ked af, tvætimod, skal du være glad for at de tager tyren ved hornene og vil finde en løsning!!!

Det kan sagtens være at det er det der skal til. De skal opdage at stadig har de følelser for hinanden som de havde for 28 år siden. 
Men efter 28 år, så er de blevet glemt imellem tøjvask, opvask, rengøring, børne fødsler, børneopdragelse, teeagere, måske børnebørn.

Og skulle det værste ske, at de ikke flytter tilbage sammen, jamen så er det fordi at det har fundet ud af det har det bedst sådan. Og det er jo det der er vigtigst, netop at de har det godt, sammen eller vær for sig!!

kæmpe  til dig!!

For en ting er sikkert, det er ikke rart at være dig lige nu, men se så positivt som muligt på det og støt dem i deres valg!!!

Tak .. Du har ret .. Men for satan hvor er det hårdt lige nu ! Har grædt on/off hele dagen .. Kommer hele tiden til at tænke "hvad så med på mandag , når far skulle passe Caroline? , næste uge når vi skal til min oldemors fødselsdag .. Hvordan kommer vi da frem uden bil?" osv. osv. .. Og så begynder jeg at tude igen :/

Jeg ønsker selvfølgelig det bedste for dem , og vil have at de skal være lykkelige - også selvom det måske er hver for sig !

Anmeld

29. maj 2011

tobogsylsmor27

altså min fyrs forældre bor hver for sig fordi de ikke kan  gå op og ned af hinanden hele tid fordi farmor vil meget gerne bestemme over  hendes mand.... men de er da stadig væk sammen og sover sammen engang i mellem når han har overskud til det..... Men håber din forældre finde ud af det sammen igen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.