Maja_4000 skriver:
Vi havde lånt mine forældres bil , da vi skulle afleverer den , spørger de om vi ikke lige har tid til at komme ind , da de skal fortælle os noget ..
Min far flytter i sommerhuset ! Fuck , hvor blev jeg ked af det ..
De siger , at det ikke er endeligt .. Men for at gøre NOGET .. Min mor har åbenbart haft det skidt meget længe , og selvom hun har fået nyt arbejde , tabt sig og de er flyttet , har det ikke hjulpet ..
De har været sammen i 28 år , gift i 23 .. Havde SLET ikke set den komme ! De siger at de til gøre alt hvad de kan , for at det ikke ender i skilsmisse 
Min lillebror på 18 , som stadig bor hjemme , havde heller ikke forventet det .. Han sagde ikke ét ord , men sad bare med ansigtet gemt i hænderne :'/
Årh , jeg synes det er en lorte dag idag !
Undskyld at det blev langt ..
Ville bare lige sende dig en tanke. Jeg oplevede stort set det sammen en lørdag formiddag for 12 år siden. Jeg skulle hjem og vaske tøj og der sad mine forældre så ved køkkenbordet og græd. Den eneste forskel er at min far flyttede direkte ned til en anden dame. Her 12 år efter har alle et meget bedre liv, tiltrods for at jeg er opvokset i en meget kærlig kernefamilie. Men det er jo en anden historie. Håber dine forældre løser deres problemer og kommer stærkere videre. Det er svært at være barn, også selvom man er voksen og skal opleve sine forældre i opløsning. Alt det bedste herfra.
MVH Malene
Anmeld