Grædefærdig ! Min far flytter :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Maja_4000

Vi havde lånt mine forældres bil , da vi skulle afleverer den , spørger de om vi ikke lige har tid til at komme ind , da de skal fortælle os noget ..
Min far flytter i sommerhuset ! Fuck , hvor blev jeg ked af det ..
De siger , at det ikke er endeligt .. Men for at gøre NOGET .. Min mor har åbenbart haft det skidt meget længe , og selvom hun har fået nyt arbejde , tabt sig og de er flyttet , har det ikke hjulpet ..
De har været sammen i 28 år , gift i 23 .. Havde SLET ikke set den komme ! De siger at de til gøre alt hvad de kan , for at det ikke ender i skilsmisse
Min lillebror på 18 , som stadig bor hjemme , havde heller ikke forventet det .. Han sagde ikke ét ord , men sad bare med ansigtet gemt i hænderne :'/
Årh , jeg synes det er en lorte dag idag !

Undskyld at det blev langt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

bullerbassen

åh hvor gør det mig ondt - har selv stået der .

Så kender det ..... kæmpe krammer til dig

Anmeld

28. maj 2011

Vial

Maja_4000 skriver:

Vi havde lånt mine forældres bil , da vi skulle afleverer den , spørger de om vi ikke lige har tid til at komme ind , da de skal fortælle os noget ..
De siger , at det ikke er endeligt .. Men for at gøre NOGET .. Min mor har åbenbart haft det skidt meget længe , og selvom hun har fået nyt arbejde , tabt sig og de er flyttet , har det ikke hjulpet ..
De har været sammen i 28 år , gift i 23 .. Havde SLET ikke set den komme ! De siger at de til gøre alt hvad de kan , for at det ikke ender i skilsmisse
Min lillebror på 18 , som stadig bor hjemme , havde heller ikke forventet det .. Han sagde ikke ét ord , men sad bare med ansigtet gemt i hænderne :'/

Årh, hvor trist. Det er mærkeligt, for man tænker, at efter så mange år, så skal de da være sammen.

Måske noget luft hjælper, og de finder kemien igen.

Anmeld

28. maj 2011

N&J

Hvor er det da trist at høre, det gør jo stadig ondt selvom man er blevet ældre. 

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

KaMa skriver:

Årh, hvor trist. Det er mærkeligt, for man tænker, at efter så mange år, så skal de da være sammen.

Måske noget luft hjælper, og de finder kemien igen.

Ja , det sagde de også .. Håber de har godt af at savne hinanden :'/

Anmeld

28. maj 2011

musse1

Maja_4000 skriver:

hvor er det hårdt, at få at vide, kan godt ske man er voksen, men derfor kan det alser godt gøre ondt, du har lov at være ked af det. håber de finder ud af det og kan blive sammen, men hvis de ik længere kan eller lykkelige sammen mere, skal de jo heller ik blive samme, men håber på det bedste.

sender en masse

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

musse1 skriver:

hvor er det hårdt, at få at vide, kan godt ske man er voksen, men derfor kan det alser godt gøre ondt, du har lov at være ked af det. håber de finder ud af det og kan blive sammen, men hvis de ik længere kan eller lykkelige sammen mere, skal de jo heller ik blive samme, men håber på det bedste.

sender en masse

Nej , de skal jo under ingen omstændigheder blive sammen , for ikke at gøre os kede af det !
Men håber inderligt at de finder ud af det :'/

Anmeld

28. maj 2011

DK

Mine forældre blev seperaret og delte det hele og flyttede hver for sig! Men inden der var gået et år flyttede de sammen igen! Så det kan lykkedes! Som min mors veninde siger: Så bliver de jo sultne de kære mænd! Det er 7 år siden nu og de er stadig sammen og meget gladere end før! Knus!

Anmeld

28. maj 2011

Annamor

Øv, kan godt forstå at du bliver ked...

Men tror også det er vigtigt at se lyspunbkterne, de har snakket det igennem og vil gøre alt for at det ikke ender i skilsmisse, lige nu er det bedste for dem at have en periode hver for sig...

Og tror i sidste ende at det er vigstigst at have to glad forældre som er skilt end to forældre som går og har det skidt, og ikke har overskud til noget, men bliver sammen...

Men håber da at de komme igennem det, og det bare er en krise, som der jo er i så mange forhold

Anmeld

28. maj 2011

musse1

Maja_4000 skriver:

Nej , de skal jo under ingen omstændigheder blive sammen , for ikke at gøre os kede af det !
Men håber inderligt at de finder ud af det :'/

lige præcis.. men forstår dig fuldt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.