Hva syntes i om en Shih Tzu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2008

Miamaja

henriette larsen skriver:

så vores Gizmobaby har både sin far,mor,mormor og oldemor der lever..vildt...

Gizmo - Det er bare et SODT navn til en shih tzu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

Miamaja skriver:

Gizmo - Det er bare et SODT navn til en shih tzu

Takker kalder ham pt Gizmobaby

Anmeld

19. november 2008

heaven

den ser rigtig sød ud... det gør alle hundehvalpe i mine øjne...

personligt foretrækker jeg en noget større hund - har en blanding ml schæfer og labrador - kan bedst lide at man kan klappe dem, uden at de flyver hen af gulvet, og at de ikke "omkommer" hvis man kommer til at træde på dem sådan er man jo så forskellig...

men ingen tvivl om at den ser rigtig sød ud

Jannie

Anmeld

19. november 2008

Pia.

henriette larsen skriver:

jo vi fik en i indflyttenings gave men sagde med det samme til steens søster af det kun ville bleve på prøv da han ville bleve meget stor osv... og vi ikke viste om min ryg ville kunne klar af gå med ham og det ente det så desværre med også ville hun ikke have ham tilbage så en sød enlig mor til tre fik ham + hun har lidt stor børn...

Den skulle ikke fælde tro på det der står + dem vi købte den af har vores hvalp mor,far,mormor og oldremor og der var ikke en dyt hår hos dem og vi have heller ikke nogle på vores tøj....
Men fælder han lidt så fælder han lidt sådan er det jo bare så rør ikke mig...Men han skulle ikke gør det...

Man skal ikke tro på alt hvad man læser... 76.gif *SS*... Men alle hunde med hår fælder... de skifter underpels efter årstid og den pels skal jo gerne lande et sted... Jeg er sådan set også lige glad med om den fælder eller ej skrev det kun fordi du skrev din kæreste ikke kunne tåle hundehår fra hunde der fældede, derfor ville jeg bare fortælle dig at det ikke helt passer...

Men held og lykke med den....

Anmeld

19. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Man skal ikke tro på alt hvad man læser... 76.gif *SS*... Men alle hunde med hår fælder... de skifter underpels efter årstid og den pels skal jo gerne lande et sted... Jeg er sådan set også lige glad med om den fælder eller ej skrev det kun fordi du skrev din kæreste ikke kunne tåle hundehår fra hunde der fældede, derfor ville jeg bare fortælle dig at det ikke helt passer...

Men held og lykke med den....

Puddelhunde har min søs og dem kan Jeppe godt tåle...deres pels eller fældning skulle bære anderledes, men hvad ved jeg....hendes hårløse kat og duen Hermann kan han også tåle...
Knus..

Anmeld

19. november 2008

heaven

Eva skriver:

Puddelhunde har min søs og dem kan Jeppe godt tåle...deres pels eller fældning skulle bære anderledes, men hvad ved jeg....hendes hårløse kat og duen Hermann kan han også tåle...
Knus..

duen Hermann ??? det lyder sød, hehe....

Jannie

Anmeld

19. november 2008

Pia.

Eva skriver:

Knus..

Det er også en anden form for hår der er på en puddel... men den fælder stadig... om man kan tåle det ene hår frem for det andet det aner jeg heller ikke men denne hunde race fælder altså lige som alle andre hunde med hår... Puddelhundene har ikke rigtig hår, den har sådan noget sjovt noget *S*... 76.gif...

Knuser Pia.

Anmeld

19. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Det er også en anden form for hår der er på en puddel... men den fælder stadig... om man kan tåle det ene hår frem for det andet det aner jeg heller ikke men denne hunde race fælder altså lige som alle andre hunde med hår... Puddelhundene har ikke rigtig hår, den har sådan noget sjovt noget *S*... 76.gif...

Knuser Pia.

Ja, men de er allergivenlige og pisse trælse...Ludvig gør lige nu....hmm, godnat hund.
Jeppe er stadig vågen, derfor jeg ikke lige har ringet...
Knus..

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

heaven skriver:

den ser rigtig sød ud... det gør alle hundehvalpe i mine øjne...

personligt foretrækker jeg en noget større hund - har en blanding ml schæfer og labrador - kan bedst lide at man kan klappe dem, uden at de flyver hen af gulvet, og at de ikke "omkommer" hvis man kommer til at træde på dem sådan er man jo så forskellig...

men ingen tvivl om at den ser rigtig sød ud

Jannie

Kan godt give dig ret men min ryg kan ikke klar af gå med en stor hund:den vi have før var nemlig lige sådan en som du skriver....

Anmeld

19. november 2008

Pia.

Eva skriver:

Ja, men de er allergivenlige og pisse trælse...Ludvig gør lige nu....hmm, godnat hund.
Jeppe er stadig vågen, derfor jeg ikke lige har ringet...
Knus..

Jeg vil også finde min seng smukke,,, sov rigtig godt.... Vi snakkes bare ved i morgen....

Kæmpe knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.