Hva syntes i om en Shih Tzu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva syntes i om vores lille hundehvalp..Han/En Shih tzu blever kun 27 cm h og max 8 kg.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.988 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. november 2008

H+S Skjolgborg.

vi har lige fået en ny familiemedlemmer i fredags..Da steen ikke kan tåle kat osv...Søgte jeg på nette i 1½-2 mdr efter en lille hund og faldt så over ham her................. I kan se billederne i mit album....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

wamse

ÅHHHHH hvor er den lækker nøj hvor ville jeg gerne have sådan en lille uldtot, tillykke med den

Anmeld

19. november 2008

mette moren

den er da sød!! har selv en lille hund yorkshire terrier

Anmeld

19. november 2008

bette

hmm nu tænker jeg jo hvis han ikke kan tåle kat kan han vel heller ikke tåle de lange hundehår?? eller hvordan

Anmeld

19. november 2008

Balderson

Åhhhh, hvor ser den sød ud...

Men det gør alle hundehvalpe

Anmeld

19. november 2008

Mikkelmusen

Jeg synes de er vildt søde som små men når de bliver større og får det er laaange hår så bryder jeg mig ikke rigtig om dem.

Men det er jo smag og behag 60.png

Anmeld

19. november 2008

MetteT

Rigtig sød hund..
vi har selv en Lhasa apso som minder meget om..

-Mette

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

bette skriver:

hmm nu tænker jeg jo hvis han ikke kan tåle kat kan han vel heller ikke tåle de lange hundehår?? eller hvordan

jo hunde der ikke fælder...

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

Mikkelmusen skriver:

Jeg synes de er vildt søde som små men når de bliver større og får det er laaange hår så bryder jeg mig ikke rigtig om dem.

Men det er jo smag og behag 60.png

der er nået der hedder en saks*SSS*....
Nu ikke slemt..

http://www.ravnsoe.dk/galleri.htm

Anmeld

19. november 2008

Louise mortil4

han er da rigtig sød, vi har selv en Lhasa apso, de 2 raser ligener hinanden til forveksling. De er rigtig gode til folk med llergi da de har menneskehår og ikke fælder som en alm hund, dog kræver deres voksen pels rigtig meget tid med børsten, derfor er vores klippet kort. En rigtig god familie hund sys jeg men de er lige så stædige som et æsel, så man skal være lidt bestemt med hva den må og ikke må, men det skal man jo med alle hunde.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.