Hva syntes i om en Shih Tzu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2008

bette

henriette larsen skriver:

jo hunde der ikke fælder...

den her hund fælder måske ikke??
er lidt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

nej han fælder ikke...

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

19. november 2008

MorCamilla

Jeg synes den er sød.. Men det er ikke en hund jeg ville have, hvis jeg skulle have en hund så skulle det være en stor hund.. Har det bare sådan at jeg ikke vil have en hund der er mindre end min kat (som bor hos min mor)

Anmeld

19. november 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Jeg synes den er sød.. Men det er ikke en hund jeg ville have, hvis jeg skulle have en hund så skulle det være en stor hund.. Har det bare sådan at jeg ikke vil have en hund der er mindre end min kat (som bor hos min mor)

smiler

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

Nu er det også så dejligt min stor dreng på snart 8 kan gå med den når det nu er..Ind en stor hund den ville sku nok bare gå med ham og ikke benjamin med hunden..*GH

Anmeld

19. november 2008

Lykkelig Mor til 2

MorCamilla skriver:

Enig med deg der!!!Sød hund, men ikke en jeg ønsker mig!!!

Anmeld

19. november 2008

Pia.

Den er da meget sød, men slet ikke mig.. jeg skal have HUND med stort H og i mine øjne skal hunde være store... men den ser rigtig sød ud...

Held og lykke med den,,,, det der med den ikke fælder det passer ikke, kender en som har sådan to uldtotter og jeg kan love dig for man kan se når jeg har været der....

Har I ikke haft hund før ???

Knus Pia.

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

jo vi fik en i indflyttenings gave men sagde med det samme til steens søster af det kun ville bleve på prøv da han ville bleve meget stor osv... og vi ikke viste om min ryg ville kunne klar af gå med ham og det ente det så desværre med også ville hun ikke have ham tilbage så en sød enlig mor til tre fik ham + hun har lidt stor børn...

Den skulle ikke fælde tro på det der står + dem vi købte den af har vores hvalp mor,far,mormor og oldremor og der var ikke en dyt hår hos dem og vi have heller ikke nogle på vores tøj....
Men fælder han lidt så fælder han lidt sådan er det jo bare så rør ikke mig...Men han skulle ikke gør det...

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

så vores Gizmobaby har både sin far,mor,mormor og oldemor der lever..vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.