Min kæreste er bange for mig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Tak for dine gode råd! Vi har talt om det et utal af gange, men har aldrig haft nogen strategier! Jeg tænker at den med at han må påpege, når jeg bestemmer for meget, den er god! Det vil jeg helt sikkert prøve tusind tak!

Er glad for, du kunne bruge det! Jeg går selv igennem nogle ting med min kæreste (det gør vi alle jo en gang imellem) Men jeg er i øjeblikket ved at blive diagnosticeret med angst... og det har bare været vildt svært for mig for jeg har den stærke rolle i forholdet, og nu føler jeg at det bliver taget fra mig. Også lidt en kontrol-ting

Men på trods af det hele går det rigtig godt, og det er bare det vigtigste at snakke om det... og hey: Mænd har altså også godt af at føle sig store, stærke og beskyttende Det må vi piger altså ikke glemme! Jeg var så overrasket over hvordan min kæreste tacklede det her, men han har det SÅ godt med at HAN endelig kan være den der passer på mig og ikke omvendt - det skal man altså give dem lov til

Held og lykke med det... du må gerne skrive hvis der bliver noget - jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Tak for svar! Er faktisk overrasket over, hvor mange som har det sådan! Det hjælper mig til at føle mig mere normal min kæreste fortæller mig også, at jeg i skænderier er så led og kan få alle til at føle sig helt små - det er sgu ikke en fed egenskab at have jeg Roger til en psykolog på mandag, for nu skal der ske noget!!!

Tror de fleste kan genkende de sider somme tider Men det er så godt at du er bevidst om det, og så fedt at du nu har drivkraften til at gøre noget ved det!

Pøjpøj med det

Anmeld

28. maj 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Tusind tak for svar! Jeg er på vej i den rigtige retning - har været til læge og fået en henvisning til en psykolog! Jeg kan bare ikke få mig selv til at ringe og bestille tid - tror jeg er for stolt

Det tog også lang tid for mig! Har altid set mig selv som en der godt kunne klare mig selv, og jeg følte det virkelig som et nederlag i starten at skulle ha den form for hjælp... Men det er ikke et nederlag!! Det at man søger hjælp viser at man er stærk nok til at erkende at man ikke kan selv! De stærkeste mennesker i verden er dem der tør bede om hjælp når de har brug for det!

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Var du ikke bange for, at han pludselig indså, at du styrede hele hans liv? Jeg er skrækslagen for at miste ham og inderst inde ved jeg jo godt, at hvis jeg forsætter sådan her, så mister jeg ham alligevel før eller siden

Har du prøvet at fortælle ham alle disse ting? Forklare ham om dine tendenser til at være kontrolfreak, og hvor svært du har det med det? Forklaret ham, at du er virkelig ked af du kontrollerer sådan, men at du er nødt til - med hans hjælp - at arbejde på det? Det tror jeg du ville komme langt med, så han kender til dine problemer og får en større forståelse  

Anmeld

28. maj 2011

Mi

Erkendelse er det første skridt på vej mod at lave ændringer

Har du talt med din mand om det? Måske skulle han have et ansvarsområde som du ikke måtte blande dig i? Ved godt det er svært , jeg er selv sådan en hustru som har en mening om alt

Håber at du kan få arbejdet med dig selv, så du kan blive mere tilfreds med den måde du lever dit liv på

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. maj 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Nej det vil jeg nemlig ikke! Skriver lige en pb senere! Tak fordi du tager dig tid til mig!

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.