Bare lige et forslag, som ikke har så meget med hele din situation at gøre måske...
Men måske det kan hjælpe din kærste lidt til at turde selv at lave aftaler, også uden at du er involveret.
Min mand og jeg har lige fået nye telefoner, hvor vi så kan synkronisere kalendere i, dvs, alle mine aftaler står i hans kalender, så han ved hvad jeg skal hvornår, og hvad han selv skal. Det gør det nemmer at finde plads til hvornår vi kan lave en fælles aftale...
Så måske din kæreste har mere mod påå at lave aftaler med folk uden at spørge dig, hvis han i sin telefon har en kalender hvor der stod dine planer, så han vidste at han kunne finde et tidspunkt hvor du ikke skulle noget.
Men det ligger selvfølgelig også det ansvar på dig at du skal opdatere kalenderen meget, og f.eks skrive hvis du gerne vil på shoppetur med en veninde, uden at have aftalen helt på plads
Bare et forslag, som måske kunne hjælpe lidt, ved godt det ikke hjælper på alle de ting du måske har problemer med, men kan være det kan åbne mere op for din kærestes muligheder
Anmeld