Kære piger!
Min kæreste og jeg har været sammen i en del efterhånden! Vi har et relativt godt forhold, vi nyder hinandens selvskab, kan grine sammen og snakker meget om stort og småt!
MEN, min kæreste er bange for mig! Han tør ikke sige ja, hvis nogen spørger ham om han eller vi skal noget - han vender alting med mig og er sommetider en undskyldning for sig selv! Han er virkelig konfliktsky og føjer mig altid!
Jeg er så ked af det! Jeg har den bedste mand i verden, virkelig! Han er så god ved mig og vores barn! Jeg ved, at det i bund og grund er mig, den er gal med!!
Jeg er kontrolfreak ud over det sædvanlige! Jeg dikterer andres liv og har absolut ingen tålmodighed! Hvis jeg har sat mig noget i hovedet, så er det bare lige nu! Jeg er ikke passioneret om noget - jeg er faktisk ret ligeglad med ting - altså jeg skal bare have det jeg vil, og når så det er opnået, så er det ofte ligegyldigt alligevel!
Puha, jeg får det helt dårligt af at se mig på skrift! Jeg lyder godt nok ikke som et menneske, som nogen vil omgåes! Det er også derfor, at jeg er anonym - jeg er flov over at være så egoistisk! På trods af alt det negative, så har jeg selvfølgelig også gode sider. Jeg har jo en kæreste, en god familie og en stor vennekreds, så helt ond kan jeg umuligt være!
Nå men det jeg tænker er - jeg ønsker at forandre mig, men jeg har brug for strategier! Jeg har brug for, at andre kan stille spørgsmål udefra! Hvad tænker i, at jeg skal gøre?
Anmeld