Den lykkelige skriver:
Årh alle de der men men men kender jeg alt for godt.. Det super svært.. men nu må du prioritere dig selv først og tænke hvad der er bedst for dig.. Ingen har gavn af den måde du er nu.. selvom du tror det er det bedste..
Da jeg begyndte sige nej og sige fra var det som om folk begyndte respektere mig på en anden måde.. Jeg er altid blevet trampet på, "udnyttet" osv fordi jeg har ladet folk gøre det fordi jeg jo ville ALT og det skulle gøres 110% og gerne nu nu nu og nu!! Men det nytter ikke.. Du må hive stikket ud og sætte dig selv først indtil du får det bedre..
Præcis det min "mentor" sagde (for ikke og røbe for meget herinde) kan være nogle fra jobbet kigger med.
Så længe jeg ikke respekterer mig selv gør andre det heller ikke, og hvis jeg får en opgave hvor jeg siger det kan jeg bare ikke nå og alligevel når det, er jeg så troværdig? Se det var kloge ord jeg holder fat i.
Jeg siger konstant det kan jeg ikke nå, og alligevel knokler jeg de 100% mere og når det, men så tror de jo jeg har masser af tid.
Det er komplet min egen skyld jeg er endt i det her, virkelig....Og blev også spurgt om jeg ville byde min egen datter det her som jeg gør ved mig selv? Og Nej det vil jeg hvertfald ikke.......
Anmeld