Den lykkelige skriver:
Ja jeg er ovenpå igen.. Det tog mig ca 3 måneder.. men havde intet job, så var bare hjemme.. Og gjorde hvad jeg synes, prøvede kun fokusere på at få det bedre og ikke presse noget ned over hovedet eller noget..
Min kæreste var sygemeldt for to år siden med stress.. aldrig om jeg har set så blank, fraværende og syg en mand..
Det tog 9 uger før han kom tilbage på job.. nu ved han præcis med sig selv hvornår det er ved at komme igen og så sætter han bremsen i INDEN det går galt..
Føler virkelig med dig.. Du må endelig skrive pb hvis du har brug for det..
Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg kommer op af hulet, jeg har jo et arbejde, men hvis jeg ikke kan vende tilbage til det hvad skal jeg så? Hvem vil ansætte en der lige har været sygmeldt?
Tænker nogle gange om det bare er bedre og tage tilbage på arbejdet, for vil jo heller ikke lave ingenting. Men det sagde lægen at det måtte jeg lære og gøre, men det har jeg aldrig gjort, det ligger ikke til mig.
Men 3 mdr? Det er lang tid.....Det kan jeg ikke lige overskue......Nu ser vi jeg tager en uge af gangen - det er jo det bedste for mig selv, jeg ved det bare ikke.
Og tak, kan være jeg sender en PB på et tidspunkt. 
Anmeld