Så knækkede filmen for mig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Den lykkelige

Kender godt en del til det.. gik selv helt ned med flagt for et år siden.. græd og græd og græd og kunne bare ingen ting  
Som min dejlige mor altid siger "du skal lære at være en glad egoist".. Jeg tænker ALT for meget på alt og alle og har 10.000 bolde i luften.. Jeg har ingen råd.. men ville bare lige skrive og give dig et stort  Ved hvor forfærdelig du har det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Det var da så lidt. Jeg ved bare hvor mange ting jeg egentlig har gjort uden at have lyst til det, men for at please andre og det slider bare så meget på en. Jeg ville ønske at jeg nogen gange kunne sige: NEJ det har jeg ikke lyst til. Jeg er blevet meget bedre til det efter jeg er blevet mor, men det er stadig ikke så godt som det kunne være!

Jeg er desværre al for god til og gøre noget for andre fordi jeg tror de bedre kan lide mig hvis jeg nu gør det og det...Virkelig åndsvagt...åhhh

Anmeld

27. maj 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Jeg er desværre al for god til og gøre noget for andre fordi jeg tror de bedre kan lide mig hvis jeg nu gør det og det...Virkelig åndsvagt...åhhh

Ja jeg har bare været mere nervøs for at de ville blive sure på mig. Og nok også det der med at jeg gerne vil have at alle skal kunne lide mig, men sådan fungerer verden ikke. Heldigvis er jeg blevet god til at sige fra og sætte grænser, men det kræver dælme øvelse!

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Jeg har ikke så meget at sige, men jeg ville ikke forlade tråden, uden i det mindste at ønske dig god bedring, ja eller held og lykke.. Jeg ved faktisk ikke hvad der passer bedst ind lige nu, måske ved du det heller ikke selv.

Jeg er selv frygtelig bange for at ende som dig, og jeg arbejder med ikke at gøre det hver eneste dag.

Men nu lige nu handler det nok om for dig at tage en dag af gangen, og fokusere på at gøre de ting der gør dig glad og giver dig overskud...

Jeg gjorde alt for det ikke skulle ende sådan - jeg kontaktede dem på arbejdet, sagde jeg var stresset, jeg tog 3 dage på langs for at få lidt ro. og nu her 14 dage efter gik flaget ned, og måtte sidde og tudbrøle overfor chefen igår, føler mig så dum! Men jeg kunne bare ikke gøre andet......Tårerne løb bare og ville ikke stoppe....

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Kender godt en del til det.. gik selv helt ned med flagt for et år siden.. græd og græd og græd og kunne bare ingen ting  
Som min dejlige mor altid siger "du skal lære at være en glad egoist".. Jeg tænker ALT for meget på alt og alle og har 10.000 bolde i luften.. Jeg har ingen råd.. men ville bare lige skrive og give dig et stort  Ved hvor forfærdelig du har det..

Kom du ovenpå igen? Og hvor længe gik der? Frygter virkelig min tid som det job jeg nu har er forbi.....

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja jeg har bare været mere nervøs for at de ville blive sure på mig. Og nok også det der med at jeg gerne vil have at alle skal kunne lide mig, men sådan fungerer verden ikke. Heldigvis er jeg blevet god til at sige fra og sætte grænser, men det kræver dælme øvelse!

Nej sådan fungerer det ikke. Jeg ville bare gerne arbejde 1000 timer om ugen og passe min familie, men sådan er sandheden jo ikke...Andre ville have jeg arbejdede 1000 timer om ugen, jeg gjorde det bare for at gøre dem glad, og nu? Ja nu tror jeg ikke de er så glade........

Anmeld

27. maj 2011

Den lykkelige

Kom du ovenpå igen? Og hvor længe gik der? Frygter virkelig min tid som det job jeg nu har er forbi.....

Ja jeg er ovenpå igen.. Men har jo samme tendenser stadig og vaner.. Men Det tog mig ca 3 måneder.. men havde intet job, så var bare hjemme.. Og gjorde hvad jeg synes, prøvede kun fokusere på at få det bedre og ikke presse noget ned over hovedet eller noget..

Min kæreste var sygemeldt for to år siden med stress.. aldrig om jeg har set så blank, fraværende og syg en mand..  Det tog 9 uger før han kom tilbage på job.. nu ved han præcis med sig selv hvornår det er ved at komme igen og så sætter han bremsen i INDEN det går galt..

Føler virkelig med dig.. Du må endelig skrive pb hvis du har brug for det..

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ja jeg er ovenpå igen.. Det tog mig ca 3 måneder.. men havde intet job, så var bare hjemme.. Og gjorde hvad jeg synes, prøvede kun fokusere på at få det bedre og ikke presse noget ned over hovedet eller noget..

Min kæreste var sygemeldt for to år siden med stress.. aldrig om jeg har set så blank, fraværende og syg en mand..  Det tog 9 uger før han kom tilbage på job.. nu ved han præcis med sig selv hvornår det er ved at komme igen og så sætter han bremsen i INDEN det går galt..

Føler virkelig med dig.. Du må endelig skrive pb hvis du har brug for det..

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg kommer op af hulet, jeg har jo et arbejde, men hvis jeg ikke kan vende tilbage til det hvad skal jeg så? Hvem vil ansætte en der lige har været sygmeldt? 

Tænker nogle gange om det bare er bedre og tage tilbage på arbejdet, for vil jo heller ikke lave ingenting. Men det sagde lægen at det måtte jeg lære og gøre, men det har jeg aldrig gjort, det ligger ikke til mig. 

Men 3 mdr? Det er lang tid.....Det kan jeg ikke lige overskue......Nu ser vi jeg tager en uge af gangen - det er jo det bedste for mig selv, jeg ved det bare ikke.

Og tak, kan være jeg sender en PB på et tidspunkt. 

Anmeld

27. maj 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg kommer op af hulet, jeg har jo et arbejde, men hvis jeg ikke kan vende tilbage til det hvad skal jeg så? Hvem vil ansætte en der lige har været sygmeldt? 

Tænker nogle gange om det bare er bedre og tage tilbage på arbejdet, for vil jo heller ikke lave ingenting. Men det sagde lægen at det måtte jeg lære og gøre, men det har jeg aldrig gjort, det ligger ikke til mig. 

Men 3 mdr? Det er lang tid.....Det kan jeg ikke lige overskue......Nu ser vi jeg tager en uge af gangen - det er jo det bedste for mig selv, jeg ved det bare ikke.

Og tak, kan være jeg sender en PB på et tidspunkt. 

KAn godt forstå du ikke vil gå hjemme og egentlig hellere vil være på jobbet.. men det jo bare ikke det du har brug for.. Din læge har ret.. du skal koble helt af og geare fuldstændig ned.. slette alle aftaler, lave minimalt i hjemmet og alle de andre hverdags ting man nu har..
Men det jo lettere sagt end gjort, for jo derfor du er endt derude hvor du er nu.. Men det er det der skal til.. Selvom det er svært..

Min kærestes chef var meget forstående omkring ham.. Han kom bare tilbage når han selv var klar.. og sådan skal det også være.. for hvis arbejdsgiveren presser på så kan man jo slet ikke få det bedre og tage den tid det nu tager..

Anmeld

27. maj 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Nej sådan fungerer det ikke. Jeg ville bare gerne arbejde 1000 timer om ugen og passe min familie, men sådan er sandheden jo ikke...Andre ville have jeg arbejdede 1000 timer om ugen, jeg gjorde det bare for at gøre dem glad, og nu? Ja nu tror jeg ikke de er så glade........

Nej det er ikke nemt.... Nogle gange må man tænke på sig selv først. Og så kan man være noget for andre bagefter. Hvis du ikke passer på dig selv kan du hverken være en god mor eller god kone, for så falder du fra hinanden til sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.