Så knækkede filmen for mig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Pyhhhh dybe vejrtrækninger "fokus" = slappe af. 

Jeg er færdig, som i færdig med kæmpe stort F. 

Jeg har gjort for meget, sagt ja til al al for meget, og ikke engang for min egen skyld. - Jeg er nød til og lære og være mig, jeg er nød til og gøre noget der gør mig glad og ikke andre. Men hvordan faen gør jeg det? 

Jeg er knust, virkelig, har grædt uafbrudt i 3 dage, jeg er tom indeni, helt tom, jeg ved ikke hvordan jeg kan være kone, mor eller på arbejde, hell - jeg ved ikke engang hvordan jeg er mig selv.....

Har været ved lægen idag - ordene "det er ikke sikkert du kommer tilbage" sidder i halsen på mig.....Det vigtigste har altid været arbejdet....Lige indtil jeg fik min dejlige datter........

Og nu? Nu skal jeg finde ud af hvad jeg vil med resten af mit liv? Ligenu.....Jeg ved det ikke, jeg aner det ikke.....Kan intet overskue? Folk snakker - det går ind af det ene øre ud af det andet, jeg kan ikke koncentrere mig om det....Der er for meget forvirring i hovedet. 

Hvordan bryder man en vane man har haft i næsten 30 år? - jeg ved ikke engang hvordan man slapper af, for er vant til og køre med 10000% hver dag, hver time! Og nu.......Jeg kan intet.....

Jeg har brug for hjælp, men vil nok ikke bare indse det.... - men for faen hvor har jeg brug for hjælp............

Tak fordi i læste med.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Barbamama

Det lyder slet ikke rart. Men jeg kender godt det der pleasergen og det kan være skide svært at slukke for. Var det evt en mulighed for dig at få fat i en god terapeut som kan hjælpe dig med at få øje på og ændre dine "dårlige vaner"?

Anmeld

27. maj 2011

kamtok

En kæmpe krammer skal du da lige have 

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Det lyder slet ikke rart. Men jeg kender godt det der pleasergen og det kan være skide svært at slukke for. Var det evt en mulighed for dig at få fat i en god terapeut som kan hjælpe dig med at få øje på og ændre dine "dårlige vaner"?

Det er heller ikke rart, har aldrig haft det sådan her før, og er bange for jeg har nået bunden denne her gang.....

Ved ikke om en terapeut kan hjælpe, jeg kan ikke lige overskue det ligenu hvertfald, men tak for rådet. 

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Tusind tak 

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Tusind tak 

Anmeld

27. maj 2011

TheLittleOne

Vi kvinder har alt for store forventninger til os selv!

Jeg føler med dig og ville ikke logge ud af tråden uden

Anmeld

27. maj 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Det er heller ikke rart, har aldrig haft det sådan her før, og er bange for jeg har nået bunden denne her gang.....

Ved ikke om en terapeut kan hjælpe, jeg kan ikke lige overskue det ligenu hvertfald, men tak for rådet. 

Det var da så lidt. Jeg ved bare hvor mange ting jeg egentlig har gjort uden at have lyst til det, men for at please andre og det slider bare så meget på en. Jeg ville ønske at jeg nogen gange kunne sige: NEJ det har jeg ikke lyst til. Jeg er blevet meget bedre til det efter jeg er blevet mor, men det er stadig ikke så godt som det kunne være!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

Anonym skriver:

Jeg har gjort for meget, sagt ja til al al for meget, og ikke engang for min egen skyld. - Jeg er nød til og lære og være mig, jeg er nød til og gøre noget der gør mig glad og ikke andre. Men hvordan faen gør jeg det? 

Jeg er knust, virkelig, har grædt uafbrudt i 3 dage, jeg er tom indeni, helt tom, jeg ved ikke hvordan jeg kan være kone, mor eller på arbejde, hell - jeg ved ikke engang hvordan jeg er mig selv.....

Har været ved lægen idag - ordene "det er ikke sikkert du kommer tilbage" sidder i halsen på mig.....Det vigtigste har altid været arbejdet....Lige indtil jeg fik min dejlige datter........

Og nu? Nu skal jeg finde ud af hvad jeg vil med resten af mit liv? Ligenu.....Jeg ved det ikke, jeg aner det ikke.....Kan intet overskue? Folk snakker - det går ind af det ene øre ud af det andet, jeg kan ikke koncentrere mig om det....Der er for meget forvirring i hovedet. 

Hvordan bryder man en vane man har haft i næsten 30 år? - jeg ved ikke engang hvordan man slapper af, for er vant til og køre med 10000% hver dag, hver time! Og nu.......Jeg kan intet.....

Jeg har brug for hjælp, men vil nok ikke bare indse det.... - men for faen hvor har jeg brug for hjælp............

Håber du har en god omgangs kreds (fam, venner) der hjælper dig gennem det her, og husk det er INGEN skam at bede om hjælp, heller ikke hos lægen eller andre fagpersoner!!

Du får ihvertfand et KÆMPE 

Anmeld

27. maj 2011

Ina33

Anonym skriver:

Jeg har ikke så meget at sige, men jeg ville ikke forlade tråden, uden i det mindste at ønske dig god bedring, ja eller held og lykke.. Jeg ved faktisk ikke hvad der passer bedst ind lige nu, måske ved du det heller ikke selv.

Jeg er selv frygtelig bange for at ende som dig, og jeg arbejder med ikke at gøre det hver eneste dag.

Men nu lige nu handler det nok om for dig at tage en dag af gangen, og fokusere på at gøre de ting der gør dig glad og giver dig overskud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.