Pyhhhh dybe vejrtrækninger "fokus" = slappe af.
Jeg er færdig, som i færdig med kæmpe stort F.
Jeg har gjort for meget, sagt ja til al al for meget, og ikke engang for min egen skyld. - Jeg er nød til og lære og være mig, jeg er nød til og gøre noget der gør mig glad og ikke andre. Men hvordan faen gør jeg det?
Jeg er knust, virkelig, har grædt uafbrudt i 3 dage, jeg er tom indeni, helt tom, jeg ved ikke hvordan jeg kan være kone, mor eller på arbejde, hell - jeg ved ikke engang hvordan jeg er mig selv.....
Har været ved lægen idag - ordene "det er ikke sikkert du kommer tilbage" sidder i halsen på mig.....Det vigtigste har altid været arbejdet....Lige indtil jeg fik min dejlige datter........
Og nu? Nu skal jeg finde ud af hvad jeg vil med resten af mit liv? Ligenu.....Jeg ved det ikke, jeg aner det ikke.....Kan intet overskue? Folk snakker - det går ind af det ene øre ud af det andet, jeg kan ikke koncentrere mig om det....Der er for meget forvirring i hovedet.
Hvordan bryder man en vane man har haft i næsten 30 år? - jeg ved ikke engang hvordan man slapper af, for er vant til og køre med 10000% hver dag, hver time! Og nu.......Jeg kan intet.....
Jeg har brug for hjælp, men vil nok ikke bare indse det.... - men for faen hvor har jeg brug for hjælp............
Tak fordi i læste med.....
Anmeld