Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Secrets skriver: Ja, og shampoo + conditioner til far og mor i stor format, en pakke bleer og en pakke bind. Det er bare super!
Ja, og shampoo + conditioner til far og mor i stor format, en pakke bleer og en pakke bind. Det er bare super!
Nemlig..
Det er en god pakke..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er RET sikker på den kan hentes MANGE gange... Min pakke er hentet på min mors kort.... Hehe. Så er sikker på det er ubegrænset. Jeg hentede bare selv med hendes kort
VIPpigen skriver: Er RET sikker på den kan hentes MANGE gange... Min pakke er hentet på min mors kort.... Hehe. Så er sikker på det er ubegrænset. Jeg hentede bare selv med hendes kort
Takker for svar! Så hamstrer vi løs
Secrets skriver: Nej, 200 for at melde sig ind i medlemsklubben. De 200 får man retur ved udmeldelse, men som sagt er det bare lidt besværligt hvis man nu kender nogen, som er medlem i forvejen
Nej, 200 for at melde sig ind i medlemsklubben. De 200 får man retur ved udmeldelse, men som sagt er det bare lidt besværligt hvis man nu kender nogen, som er medlem i forvejen
Aaah - men er det ikke det der FDB kort hvor man kan få nogen af deres medlemstilbud inde i butikken osv.?
Secrets skriver: Takker for svar! Så hamstrer vi løs
Læste også lige en masse andre havde svaret det samme
Men ja, hamster endelig, Syntes det er den bedste af babypakkerne. Libero fra føtex/bilka/a-z er ikke noget at råbe hurra for desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128