Coop Pampers babypakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Frøken J.

Kan man kun få den et begrænset antal gange som medlemmer? Snakker med et par stykker som gerne vil hente den til os på deres medlemsskab, men de vil gerne vide, om det kun er én pakke pr. medlem for evigt, for ellers vil de jo gerne selv have den en gang i fremtiden.

Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

.....

Tror det er noget med, at du kan få en pakke pr. barn . Sådan er det i Matas mener jeg (Har arbejdet i matas)

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Kan man kun få den et begrænset antal gange som medlemmer? Snakker med et par stykker som gerne vil hente den til os på deres medlemsskab, men de vil gerne vide, om det kun er én pakke pr. medlem for evigt, for ellers vil de jo gerne selv have den en gang i fremtiden.

Nogen der ved det?

Det tror jeg ikke. Min bror gjorde det for os, fordi vi ikke er medlem og de vil også selv have børn snart. Jan arbejder i en brugs.

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Mut skriver:

Tror det er noget med, at du kan få en pakke pr. barn . Sådan er det i Matas mener jeg (Har arbejdet i matas)

Men skal desværre vide det med sikkerhed for at vi må få af dem Så "tror" er desværre ikke nok Ellers tak

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Det tror jeg ikke. Min bror gjorde det for os, fordi vi ikke er medlem og de vil også selv have børn snart. Jan arbejder i en brugs.

Tak, men skal desværre bruge noget mere end "tror" for at vi må få babypakke af dem Men tak for svaret!

Anmeld

27. maj 2011

millesofie

det er en pr. barn

jeg har fået to  

Anmeld

27. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg har to børn og har fået den til begge. Min mand arbejder i en Kvickly og siger, at det er pr. barn - og de tjekker altså ikke om det nu er rigtigt at man har 1, 2, 3 eller 10 børn  Så få dem bare bestilt. Min svigermor bestilte endda til os på hendes kort - og hun var dengang 59

Anmeld

27. maj 2011

Trine89

Man kan få en pr. barn pr. husstand.

min svigermor havde bestilt en til os

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Fisenberg skriver:

det er en pr. barn

jeg har fået to  

Tak

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

cmks2007 skriver:

Jeg har to børn og har fået den til begge. Min mand arbejder i en Kvickly og siger, at det er pr. barn - og de tjekker altså ikke om det nu er rigtigt at man har 1, 2, 3 eller 10 børn  Så få dem bare bestilt. Min svigermor bestilte endda til os på hendes kort - og hun var dengang 59

Tak skal du have! Vi har også fået af både min mor og hans forældre, men vi vil gerne have flere pga. bleerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.