Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trine89 skriver: Man kan få en pr. barn pr. husstand. min svigermor havde bestilt en til os
Man kan få en pr. barn pr. husstand.
min svigermor havde bestilt en til os
Tak for svar!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor laver I ikke selv et kort??Det er gratis!
Secrets skriver: Tak for svar!
Så lidt..
Vi har også et par at svigerforældrenes venner som vil bestille til os hehe.. Har fået den svigermor havde bestilt og syntes det er en god pakke
StephanieJ skriver: Hvorfor laver I ikke selv et kort??Det er gratis!
MAn skal betale 200, som man får igen ved udmeldelse, og det synes jeg er lidt omstændigt og besværligt hvis man alligevel kender nogen der er medlem
Trine89 skriver: Så lidt.. Vi har også et par at svigerforældrenes venner som vil bestille til os hehe.. Har fået den svigermor havde bestilt og syntes det er en god pakke
Den er nemlig super! Og meget fint der er lidt forskel. Den ene vi fik var bl.a. med en body, og den her havde ammeindlæg i stedet
Secrets skriver: Den er nemlig super! Og meget fint der er lidt forskel. Den ene vi fik var bl.a. med en body, og den her havde ammeindlæg i stedet
Den vi fik havde både body og ammeindlæg og så var der en lille bamse med nogle små vareprøver på babyolie og det
Trine89 skriver: Den vi fik havde både body og ammeindlæg og så var der en lille bamse med nogle små vareprøver på babyolie og det
Ja, og shampoo + conditioner til far og mor i stor format, en pakke bleer og en pakke bind. Det er bare super!
Secrets skriver: MAn skal betale 200, som man får igen ved udmeldelse, og det synes jeg er lidt omstændigt og besværligt hvis man alligevel kender nogen der er medlem
200 kr. for pakken??
StephanieJ skriver: 200 kr. for pakken??
Nej, 200 for at melde sig ind i medlemsklubben. De 200 får man retur ved udmeldelse, men som sagt er det bare lidt besværligt hvis man nu kender nogen, som er medlem i forvejen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128