mændene og alle scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Clisolka

Min kæreste deltog i det hele - lige fra 1. lægebesøg  Jeg blev scannet hver 4. uge, så vi har en del scanninger bag os , men han var med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.  men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??

Knus Pernille

Min mand vil gerne med til ALT hvis han kan. Men det kan selvfølgelig være svært med arbejde osv. Nu tænker jeg på helt alm. hyggescanninger. Men så har jeg haft veninder med i stedet.

Nu vil jeg så ikke have flere scanninger uden manden er med da kønnet snart kan ses, og det skal vi opleve sammen. 

Anmeld

29. maj 2011

LC

I min første graviditet var min mand med til samtlige jordemoderbesøg og NF scanning. Han måtte desværre melde fra i sidst øjeblik til MD scanning, men ville rigtig gerne have været med. og så var jeg til en ekstra scanning akut, og den dag skulle han arbejde og kunne ikke nå at få fri.

Denne gang synes jeg han har misset en del, men er fordi jeg har været afsted hver uge, til akupunktur behandling hos jordemoderen, så snakker jeg jo med hende der, og så skulle han arbejde da vi havde første rigtige jordemoderbesøg, så det var han heller ikke med til. Men han var med til NF scanning. Og her i løbet af den næste måned skal vi til 2 scanninger og et jordemoderbesøg og der tager han med alle gange.

Anmeld

29. maj 2011

Wimmie

Min mand er med til ALT - det vil han rigtig gerne, da han slet ikke vil gå glip af noget. Da jeg skulle til lægen og have lavet vandrejournal osv. måtte jeg insistere på at han ikke behøvede at tage med, hehe

Men nu var det jo også ham der var "skruk"

Anmeld

29. maj 2011

A.

her kommer han med til alle heldigvis men vi vr også nødt til at flytte md  scanning så det kun passe med hans arb tider ellers kun han ikke komme med vil være virkelig ulykkelig og sur hvis han ikke kom med..

Anmeld

29. maj 2011

Frk.S

Min kæreste var med til både NF og MD scanningen - og i morgen skal vi til en 3D scanning (som i øvrigt var hans idé, at vi skulle have lavet).

Han har også været med ved jordemoder og til fødselsforberedelse.
Det er egentlig kun lægebesøg han ikke har været med til - jeg synes det er lidt unødvendigt, da der ikke sker ret meget der.

Anmeld

29. maj 2011

Frk Mig

Per var med til alt .. Han havde os eget firma dengang .. så han kunne tage fri hvis det var det han ville .. 

Anmeld

29. maj 2011

Mor til Mike

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.  men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??

Knus Pernille

Min mand har været med til alle samtaler, lægebesøg og scanninger indtil videre. Og han VIL med til alt omkring vores søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.