mændene og alle scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

PernilleogDennis

Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.  men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

MaliksMor

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.  men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??

Knus Pernille

Hejsa.

Serdar var med til NF(min mor kom også) også skulle jeg ha' en moderkage biopsi, der kom min mor med. Også skulle jeg til flere scanninger pga. svangerskabs forgiftning, så tror alt i alt at han har været med til 5- ud af 8.. og min mor har været med til det hele.

Fik også Akut kejsersnit, der var min mor med nede da jeg skulle "føde" også ventede på neo afdeleningen på Malik.

Så min mor har deltaget lidt mere end farmand har men, synes det er helt fint.

Anmeld

27. maj 2011

B&J

Her hjemme var farmand med til det hele det er jeg og han utrolig glad for

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Min kæreste VIL med til alt. Synes det er helt ok med scanningerne, men sådan noget som første lægebesøg, og første jordemoderbesøg behøver han ikke.. Men han blev sur da jeg sagde at jeg tog til jordemoder - så han skyndte sig at få sko og jakke på og kom med Det var også hyggeligt at han tog med. Det er dejligt at kunne dele det hele med ham, men ville godt kunne forstå hvis han ikke lige kom med til alt.

Anmeld

27. maj 2011

Moar2011

Her var kæresten kun med til trygshedsscanning, NF-scanning og kønsscanning .. han kunne ikke få fri til MD-scanning, men det var os helt iorden.. - det kan nemlig godt blive for meget for de kære mænd hihi ..

og så var han med til 2 JM besøg .. 

fødte 33+3 ..

Anmeld

27. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Knus Pernille

Min mand var med til Nakkefoldsskanningen og også til misdannelses skanningen, og det var efter eget ønske.

Han har også været med til alle Jordemoderbesøgene.

Da vores jordemoder blev urolig over at min mave var MEGET stor i 20 uge, blev vi sendt til extra skanninger hver 14 dag, og han har alle gangene været taget med, og har været meget OBS på at jeg lagde tiderne så han kunne komme med, og hvis ikke tiden kunne passe har han taget fri den tid det tog.

Min mand er meget angageret i min graviditet, og han vil på intet tidspunkt gå glip af det mindste. Her den anden dag fortalte jeg ham at jeg måske mente slim proppen var gået, og han reagerede straks! og googlede slimprop... for tænk nu hvis det betød snarlig fødsel!

Han glæder sig meget og han er ved at have "ammehjerne" på højde med mig, især nu, når jeg er gået 1 uge over tid.

Anmeld

27. maj 2011

Lullaby

Mathias var med alle gange begge gange. Men dengang studerede vi også så det var lidt nemmere. Jeg ved faktisk ikke hvordan reglerne er på området, har manden lov til at komme med til scanninger, jeg mener, kan han få fri eller er det kun kvinden??

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Knus Pernille

Min kæreste deltager i hele molevitten. Af egen fri vilje og lyst endda! Hehe Han vil gerne med til det hele. Alle scanninger, læge og jordemoderbesøg. Det eneste han ikke har deltaget i endnu var første jordemoderbesøg, fordi han havde noget vigtigt med skolen, men ellers er planen at han skal med hver gang, fordi han gerne vil være med til så meget som muligt og engagere sig der hvor han kan. Man får jo så mange ting at vide, som kan være svære at huske og gengive, så han vil selv med Det elsker jeg!

Anmeld

27. maj 2011

twinny

Min kæreste vil med til alle mine scanninger... Der er ca 13-14 stk...

jordemoder besøg og andre almindelig læge og hospitals lægen. og der er mange... tror også det er 13 gange...

Det er skønt han vil det.... alt andet vill jeg mene var øv bøv...

Anmeld

27. maj 2011

4kløver

Der var kun en jm besøg han ikke kunne. men jeg sagde ellers at bare han tog med til scanning var jeg glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.