Read the baby, not the books.
PernilleogDennis skriver:
Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.
men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??
Knus Pernille 
Min mand var med til Nakkefoldsskanningen og også til misdannelses skanningen, og det var efter eget ønske.
Han har også været med til alle Jordemoderbesøgene.
Da vores jordemoder blev urolig over at min mave var MEGET stor i 20 uge, blev vi sendt til extra skanninger hver 14 dag, og han har alle gangene været taget med, og har været meget OBS på at jeg lagde tiderne så han kunne komme med, og hvis ikke tiden kunne passe har han taget fri den tid det tog.
Min mand er meget angageret i min graviditet, og han vil på intet tidspunkt gå glip af det mindste. Her den anden dag fortalte jeg ham at jeg måske mente slim proppen var gået, og han reagerede straks! og googlede slimprop... for tænk nu hvis det betød snarlig fødsel!
Han glæder sig meget og han er ved at have "ammehjerne" på højde med mig, især nu, når jeg er gået 1 uge over tid.
Anmeld