mændene og alle scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

lukasmor

Min kæreste glædede sig heldigvig mindst ligeså meget som mig til alle scanningerne og deltog i alt. Den eneste forskel var a. Jeg læste mere om graviditet end ham, ellers var han med til alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Tropez

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.  men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??

Knus Pernille

Min kæreste har forlangt at komme med til alt, han vil ikke gå glip af en eneste ting, hvilket jeg faktisk er rigtig glad for, for så har vi noget at snakke om i forhold til baby, og han kan også have spørgsmål som kun jordmoder, eller læge kan svare ordentlig på.

Jeg er bare så glad for hans holdning til det hele, og han føler osse han er bedre rustet, og har en større indsigt i det der sker, og skal til at ske, hvilket er godt for mig at vide 

Anmeld

27. maj 2011

NinaNymannMadsen

han er med til alt der har noget med baby at gøre. det var han også sidst.

Anmeld

27. maj 2011

Lou87

Her var han med til stort set det hele..

NF + MD + 3d scanning var han med til.. (var til to tidlige akut scanninger og til 1 sen som han ikk ku nå med til pga det var akut)

Jordmoder besøg næsten hver gang også..
Og det samme med fødselsforbederelser.

Han var meget engageret og interesseret

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Hvor meget deltager jeres mænd/kærester i graviditeten på sygehuset? Her tænker jeg på scanningerne? Er de med til dem alle, eller kun til nogen af dem? Her skal Dennis kun med til NF og Køns scanning. :-) Ikke fordi han ikke interessere sig for min graviditet, men jeg kan også mærke på ham at det bliver for meget baby snak og baby pluder, så jeg har det okay med det kun bliver de 2 gange.  men hvad er jeres erfaringere med de der Mænd ??

Knus Pernille

Min mand var med til første JM besøg, og nogle gange derefter og så det sidste besøg.
Han var med til Alle scanninger (begge to) og så købte vi en kønsscanning.

Anmeld

27. maj 2011

PernilleogDennis

årh ha... sidder og bliver lidt misundelig på jer..

Altså jeg vil ikke tvinge ham med.. Men han vil bare gerne med til NF og køns scanning. Ikke at han ikke er glad for vi venter en lille en, men han vil meget hellere vi snakker om det herhjemme og kigger på baby ting sammen på  nettet osv. Lige pt har han brækket foden så det er os svært fra ham at komme frem og tilbage da vi ingen bil har.Men jeg kan mærke på ham at hvis jeg snakker for længe om det bliver han helt.. ikke irriteret, men mere sådan "Rolig nu skat, der er stadig 6 mdr." JA OG HVAD SÅ!? de går jo hurtigt.. Men han vil også gerne med til jordemoder så det er jeg glad for..

Anmeld

27. maj 2011

LinLin

Hn var med til nf. md og de to hjertescanninger på sygehuset og så kønsscanning og 3D

Læge og jordemoder var han ikke med til  - sagde til ham han ikke behøvede for jeg synes ærligt talt selv det er temmeligt kedeligt

Anmeld

27. maj 2011

Fru Nielsen

Min mand er med til det hele.... Nf scanning, køns scanning, Md scanning og på mandag 3d scanning.

Han har været med til et læge besøg og en jm besøg....

Han tog gerne med til alle besøg hos læge og jm, men ser jeg ingen grund til, og jeg har måske også ting jeg gerne vil drøfte uden han sidder ved siden af, sååå....

Anmeld

27. maj 2011

Filippa & Liva

Hejsa ..

Her deltager manden i stort set alt omkring graviditeten, han har været med til alle scanninger, lægebesøg og jordemoder besøg.

Det er jo så forskelligt fra par til par - så længe man begge er glade og det fungerer for én er det jo det vigtigste.

Anmeld

27. maj 2011

Faith

Manden min var med til alle skanningerne... Hvis han var på arbejde tog han fri. Det ville han bare. I den sidste dei af graviditeten blev jeg skannet hver 14. dag. Synes ik vi lavede andet end at rende deroppe og blive skannet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.