Han er ikke vågnet efter sen middagslur - hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Jamen jeg vækkede ham, og så forsøgte jeg at lokke lidt mad i ham, men det var han slet ikke interesseret i, og var generelt utilfreds, så jeg gav ham natflaske og puttede ham og så sov han som en sten til morgenen efter  Set i bakspejlet skulle han bare have haft lov at sove videre... Men det kunne jeg jo ikke vide 

På den anden side fik han en ren ble og lidt at spise til natten, og det er absolut ikke at foragte

Min første levede og åndede på en fast rutine, og det kan være rigtigt skræmmende at fravige den. Set i bakspejlet ville jeg nok ikke have lagt ham overhovedet, men givet ham tidlig aftensmad og puttet ham ved 18 - 18.30 tiden.

Når du nu havde puttet ham, ville jeg også som minimum have taget ham op til en ren ble og en flaske og så i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Zafir

Rosa skriver:

Han er begyndt at sove så dårligt i vuggestuen. I går havde han sovet 35 minutter på en hel dag. Herhjemme sover han min. 3,5 time fordelt på 2 lure, så det handler nok om at der ikke er ro nok for ham dernede  Men han er jo så træt nogle dage så vi putter ham kl 16.30 så han kan få en time inden aftensmaden. 

Underligt for i starten og den første måned var det omvendt - han sov max 2 x 30 minutter derhjemme men gerne 3,5 time i vuggeren 

Sært....

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Viggo *fniiiis* skriver:

På den anden side fik han en ren ble og lidt at spise til natten, og det er absolut ikke at foragte

Min første levede og åndede på en fast rutine, og det kan være rigtigt skræmmende at fravige den. Set i bakspejlet ville jeg nok ikke have lagt ham overhovedet, men givet ham tidlig aftensmad og puttet ham ved 18 - 18.30 tiden.

Når du nu havde puttet ham, ville jeg også som minimum have taget ham op til en ren ble og en flaske og så i seng

Det overvejede jeg absolut også, men han var et stort hænge-klynketræ der ikke ville noget som helst, og han var helt mørkerød om øjnene til sidst, så det var bare for synd at holde ham vågen. 

Men det gik jo fint og han sov igennem om natten til 6.30 som han plejer. Og der har intet bøvl været med rytmen derefter, dagen efter var det helt normalt igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.