Han er ikke vågnet efter sen middagslur - hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Rosa

- skriver:

Tror nu de sover helt fantastisk trygt og hyggeligt i barnevognen...

Vi bruger den til vores dreng når han er syg så har vi den i soveværelset, det giver ro og tryghed... og nem at hæve hovedet i den.

Han vågner ikke så tidligt er jeg ret sikker på, ellers skal du gå i seng NU

Farmand kommer hjem fra en uge i Stockholm kl 22.15 så jeg er nok nødt til at holde mig vågen til da... 

God ide med barnevognen ved sygdom!  Den skriver jeg mig lige bag øret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

anna-jonas

- skriver:

Ville uden tvivl have trukket vognen ind og ladet ham sove, han har brug for det.

Og så bare givet ham en flaske når han vågnede... - nu du stadig giver flaske.

Han sover sikkert stadig til nogenlunde normal tid.

Enig..............for han har øjensynligt brug for at sove nu. Jeg vækker helst ikke mine børn, hvis de falder i søvn (uden for sovetiderne).Og jeg oplever stort set aldrig, at de vågner tidligere, eller ikke er til at få i seng til vanlig tid.

Men med Jonas, kan det være svært at håndhæve den regel, da han ret tit sover til ved 13-14 tiden i weekenderne (Hø, hø, hø). *Teenage-mor-humor*

Nå, men godt at Jonte fik sin flaske...........så har han da lidt at stå imod med.

Ha' en god aften, Monica.

Anmeld

27. maj 2011

Rosa

anna-jonas skriver:

Enig..............for han har øjensynligt brug for at sove nu. Jeg vækker helst ikke mine børn, hvis de falder i søvn (uden for sovetiderne).Og jeg oplever stort set aldrig, at de vågner tidligere, eller ikke er til at få i seng til vanlig tid.

Men med Jonas, kan det være svært at håndhæve den regel, da han ret tit sover til ved 13-14 tiden i weekenderne (Hø, hø, hø). *Teenage-mor-humor*

Nå, men godt at Jonte fik sin flaske...........så har han da lidt at stå imod med.

Tak, smukke! 

Jeg har nemlig heller aldrig nogensinde vækket ham (med vilje) før - jeg har simpelthen ikke den luksus med et barn der sover så længe 

God aften til dig!!!

Anmeld

27. maj 2011

Rosa

anna-jonas skriver:

Tak, smukke! 

Jeg har nemlig heller aldrig nogensinde vækket ham (med vilje) før - jeg har simpelthen ikke den luksus med et barn der sover så længe 

God aften til dig!!!

Anmeld

31. maj 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Anmeld

31. maj 2011

Dictes mor

Hvordan gik natten?

Anmeld

31. maj 2011

Zafir

Jeg er også nysgerrig!!! HVad skete der?

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Zafir skriver:

Jeg er også nysgerrig!!! HVad skete der?

Jamen jeg vækkede ham, og så forsøgte jeg at lokke lidt mad i ham, men det var han slet ikke interesseret i, og var generelt utilfreds, så jeg gav ham natflaske og puttede ham og så sov han som en sten til morgenen efter  Set i bakspejlet skulle han bare have haft lov at sove videre... Men det kunne jeg jo ikke vide 

Anmeld

31. maj 2011

Zafir

Rosa skriver:

Jamen jeg vækkede ham, og så forsøgte jeg at lokke lidt mad i ham, men det var han slet ikke interesseret i, og var generelt utilfreds, så jeg gav ham natflaske og puttede ham og så sov han som en sten til morgenen efter  Set i bakspejlet skulle han bare have haft lov at sove videre... Men det kunne jeg jo ikke vide 

Åhhh det var da skønt at han bare sov til om morgenen! Jeg havde i den grad da også været rådvild, hvis det var mig... For man bliver bare bims ved at tanken om at skulle op kl 4 om morgenen.
Men han må godt nok have været træt den lille mand
PÅ den anden side, kunne det jo godt have været at han ikke havde sovet til om morgenen uden natflasken, så måske var det ikke så skidt igen

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Zafir skriver:

Åhhh det var da skønt at han bare sov til om morgenen! Jeg havde i den grad da også været rådvild, hvis det var mig... For man bliver bare bims ved at tanken om at skulle op kl 4 om morgenen.
Men han må godt nok have været træt den lille mand
PÅ den anden side, kunne det jo godt have været at han ikke havde sovet til om morgenen uden natflasken, så måske var det ikke så skidt igen

Han er begyndt at sove så dårligt i vuggestuen. I går havde han sovet 35 minutter på en hel dag. Herhjemme sover han min. 3,5 time fordelt på 2 lure, så det handler nok om at der ikke er ro nok for ham dernede  Men han er jo så træt nogle dage så vi putter ham kl 16.30 så han kan få en time inden aftensmaden. 

Underligt for i starten og den første måned var det omvendt - han sov max 2 x 30 minutter derhjemme men gerne 3,5 time i vuggeren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.