Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal godt nok på arbejde i dag, men i morgen står på hygge sammen med manden og nogle af vores kammerater =) Der er kæmpe kræmmermarked i Randers i den her weekend, så vi skal ned og bruge alt for mange penge på brugte ting =D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lauritz skriver: kræmmermarked hvorhenne??
kræmmermarked hvorhenne??
Lauritz skriver: Min hader heldigvis at se fodbold så det er altid så dejligt nemt
Min hader heldigvis at se fodbold så det er altid så dejligt nemt
Ja, det ville være synd at sige at det også var sådan herhjemme.
Men det rør mig nu ikke, syntes bare det er lidt fedt at han har noget han går så højt op i. Dog er det nu også rart at sæsonen slutter her nu, og holder sommerpause ... ... Eller det troede jeg i hvert fald indtil jeg sagde det højt, og jeg så blev husket på at så startede Tur de' France OG tilmed noget for u21landsholdet i fodbold Christ altså ..
sne190810 skriver: Høhø Syntes der er mange af jer der skriver i skal hygge med manden/kæresten, og tænker bare .... Er der slet ingen af jeres hængepartiet som ser fodbold?? Eller ved i bare ikke at det i ser som 'hygge' indebærer en fussball kamp? Der er jo Champions League FINALE imorgen, og herhjemme har jeg ikke hørt på andet hele ugen. Og det er næsten et heldagsarrangement for ham. Men han er nu også super hardcore-total-forvirret-i-skallen-ikke-til-at-komme-i-kontakt-med Barcelona fan. (Nørd, hvis du spørger mig.......)
Høhø
Syntes der er mange af jer der skriver i skal hygge med manden/kæresten, og tænker bare .... Er der slet ingen af jeres hængepartiet som ser fodbold?? Eller ved i bare ikke at det i ser som 'hygge' indebærer en fussball kamp?
Der er jo Champions League FINALE imorgen, og herhjemme har jeg ikke hørt på andet hele ugen. Og det er næsten et heldagsarrangement for ham. Men han er nu også super hardcore-total-forvirret-i-skallen-ikke-til-at-komme-i-kontakt-med Barcelona fan. (Nørd, hvis du spørger mig.......)
Er Barcelona-Fan og satsede en 50er på at de vandt så herhjemme skaber det ingen kontroverser. Ville dog helst se Liverpool-kampe, men Dumle-drengene kan godt gå an Og nej, finder ingen fodboldspillere attraktive, så det er ikke derfor jeg ser fodbold.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128