Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lauritz skriver: -Så skal jeg ultra råhygge med disse to helt vidunderlige og lækre drenge! Hvorfor glæder du dig til weekenden?
-Så skal jeg ultra råhygge med disse to helt vidunderlige og lækre drenge!
Hvorfor glæder du dig til weekenden?
fordi jeg har fødselsdaaaaaaaaaaag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fordi det er vores BRYLLUPSDAG og vi skal have ungerne passet, ud og spise og i biffen og se Tømmermænd i Thailand:-)
5 års ægteskab allerede og snart 11,5 år alt i alt.....som tiden dog går:-)
Jeg glæder mig til weekenden fordi vi lørdag får besøg af 10 dejlige drenge, som skal være med til at fejre Jacobs 7 års fødselsdag lidt forsinket og søndag skal vi fejre en skøn lille pige der bliver 1 år
Ups... dobbelt indlæg
Jeg glæder mig fordi jeg i morgen skal hjem til min mor, og passe min et-årige plejelillebror. Han er så søøød
Søndagen står på afslapning. Skønt ikke at skulle noget engang i mellem
Rigtig god weekend til jer alle!
Fordi så kommer min mand hjem
Jeg glæder mig til weekenden fordi jeg så måske får en LILLE mulighed for at få et par timer sammen med min kæreste på søndag..
Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg skal løbe broløbet - halvmarathon over Storebæltsbroen - men mest til det er overstået, for så skal vi holde til vennehygge med løbevennerne og ungerne skal ud og sove
Vi skal holde LAN-party med venenr og familie...noget vi gør en gang i kvartalet, og har gjort i 11 år
Det strækker sig over 4 dage og kører fra i aften til tirsdag aften.KærligstSussie
Fordi jeg skal på arbejde hele weekenden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128