Jeg glæder mig til weekenden fordi:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Hasselnødden

... fordi... vi ikke har planlagt ret meget udover at at vi skal ned at se stedet for vores navnefest/bryllup indenfor på søndag. Der har simpelthen været booket i snart 2 år uden ende, så det har været mere end svært at komme ind og se lokalerne og det er ikke fordi det er et prangende sted, men det ligger bare ultimativt smukt nede ved Juelsminde og Horsens Fjord  og så fordi min mor kommer forbi så jeg kan prøve min brudekjole igen inden den store dag den. 2. juni  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Fam. Madsen

jeg glæder mig til weekenden fordi jeg imorgen skal til 10 års jubilærum på den efterskole jeg gik på for 10år siden.. så skal møde en masse skønne mennesker....

også fordi vi bare skal slappe af søndag

Anmeld

27. maj 2011

Dansker i England

Jeg glæder mig til at have en 3-dages weekend pga bank holiday på mandag, og min mand har fri både søndag og mandag, så vi skal hygge og gå ture osv - total luksus

Anmeld

27. maj 2011

eElak

fordi.... 

Jeg skal hygge med den lille trold og har faktisk planer.. Skal over til Kay og senere på kræmmemarked... og søndag har knægten og jeg en playdate.... 

håber vejret arter sig fra sin bedste side... For det er altid godt vejr når faren har knægten og dårligt når jeg har knægten i weekenderne... 

Anmeld

27. maj 2011

Hulubulu86

Her er weekenden fredag/loerdag, saa den er allerede halvt overstaaet. Men hver torsdag kan jeg slet ikke vente til min mand kommer hjem da vi saa bare kan putte, hygge og ses med vennerne.

Vi lagde ud med at ses med et vennepar og deres lille soen paa et aar i gaar, var super hyggeligt og temperaturen var endelig til at holde ud. Hele dagen i dag har vi bare puttet paa sofaen (det bedste ved weekenden) og manden har lavet laekker syrisk mad mmmmh.

Men mest af alt har jeg glaedet mig til at vi skal se lillemanden til scanning i morgen . Almindeligvis er jeg ellers ikke saa glad for loerdage, da det jo betyder jeg ikke kan sove laenge med manden naeste morgen.

Anmeld

27. maj 2011

L.J.L

KaLee skriver:

fordi.... 

Jeg skal hygge med den lille trold og har faktisk planer.. Skal over til Kay og senere på kræmmemarked... og søndag har knægten og jeg en playdate.... 

håber vejret arter sig fra sin bedste side... For det er altid godt vejr når faren har knægten og dårligt når jeg har knægten i weekenderne... 

kræmmermarked hvorhenne??

Anmeld

27. maj 2011

sne190810

Høhø

Syntes der er mange af jer der skriver i skal hygge med manden/kæresten, og tænker bare .... Er der slet ingen af jeres hængepartiet som ser fodbold?? Eller ved i bare ikke at det i ser som 'hygge' indebærer en fussball kamp?

Der er jo Champions League FINALE imorgen, og herhjemme har jeg ikke hørt på andet hele ugen. Og det er næsten et heldagsarrangement for ham.  Men han er nu også super hardcore-total-forvirret-i-skallen-ikke-til-at-komme-i-kontakt-med Barcelona fan. (Nørd, hvis du spørger mig.......)

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

fordi jeg skal mødes med 5 skønne kvinder fra 3. kvartal mødregruppe

Blir så dejligt at få sat ansigter på de forskellige, og rigtig få sludret!

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Preghiera skriver:

fordi jeg har fødselsdaaaaaaaaaaag

Tillykke

Anmeld

28. maj 2011

L.J.L

sne190810 skriver:

Høhø

Syntes der er mange af jer der skriver i skal hygge med manden/kæresten, og tænker bare .... Er der slet ingen af jeres hængepartiet som ser fodbold?? Eller ved i bare ikke at det i ser som 'hygge' indebærer en fussball kamp?

Der er jo Champions League FINALE imorgen, og herhjemme har jeg ikke hørt på andet hele ugen. Og det er næsten et heldagsarrangement for ham.  Men han er nu også super hardcore-total-forvirret-i-skallen-ikke-til-at-komme-i-kontakt-med Barcelona fan. (Nørd, hvis du spørger mig.......)

Min hader heldigvis at se fodbold så det er altid så dejligt nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.