Skuffet over lægesamtale på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

hilma

hilma skriver:

kan du sagtens risikere at det er... jeg synes at han er modbydelig og røv kold og har en overlegen attitude!

efter jeg havde set ham, skiftede jeg sygehus og der var jeg i 33 uge..og jeg blev såååå glad for at være på herlev, de var sååå professionelle og empatiske

jeg fortryder ikke et eneste sekund at jeg skiftede fødested

han er virkelig ikke rar, flere af mine veninder har haft ham og har ikke været trygge ved ham!

jeg skældte ham ud, ikke råben eller noget, hende min veninde der var med, synes at det var lidt pudsigt at se læge blive "sat lidt på plads" agtigt af en lille pige som mig hehe... 

han er godt nok en pudsig fætter ham qvasi

skal også lige sige at jeg havde slem bækkenløsning og ku dårligt nok gå i 39 uge, og der sagde min nye JM. at jeg ville gå maks 1 dag over tid, fordi det var slet ikke godt for mig at befinde mig i et smertehelvede, men fødte heldigvis 39+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

170811

hilma skriver:

kan du sagtens risikere at det er... jeg synes at han er modbydelig og røv kold og har en overlegen attitude!

efter jeg havde set ham, skiftede jeg sygehus og der var jeg i 33 uge..og jeg blev såååå glad for at være på herlev, de var sååå professionelle og empatiske

jeg fortryder ikke et eneste sekund at jeg skiftede fødested

han er virkelig ikke rar, flere af mine veninder har haft ham og har ikke været trygge ved ham!

jeg skældte ham ud, ikke råben eller noget, hende min veninde der var med, synes at det var lidt pudsigt at se læge blive "sat lidt på plads" agtigt af en lille pige som mig hehe... 

han er godt nok en pudsig fætter ham qvasi

Hvordan skifter jeg sygehus? Hvem skal jeg snakke med. Vil virkelig ikke have ham til fødslen.. :s

Anmeld

27. maj 2011

hilma

170811 skriver:

Hvordan skifter jeg sygehus? Hvem skal jeg snakke med. Vil virkelig ikke have ham til fødslen.. :s

hvis det er herlev du ønsker at skifte til, skal du ringe til svanger ambulatoriet på hillerød, de kan give dig nummeret til f.eks. herlev afd.  så ringer du til herlev f.eks. og siger at du gerne vil føde der og at du er så og så langt henne, og så vil de bede dig om at ringe tilbage til hillerød for du skal bede dem om at sende papirerne på dig derefter skal du nok lige ringe tilbage til det nye fødested for at få oplysning om ny JM 

håber du får et bedre sted

mit tog alt i alt 15 min. med ringen frem og tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.