Så er jeg lige hjemvendt fra lægesamtale på sygehuset ang tidligere bækkenbrud. Jeg er godt nok sur/trist/øv over den samtale. For det første er den læge jeg snakke med en udlænding (jeg er ikke racist og vil ikke støde nogen). Han taler ikke særlig godt dansk, og er efter min mening altså lidt uhygienisk. Synes han lugtede mærkeligt, og jeg var bare ikke tryk ved ham. Jeg har under hele samtalen en anelse svært ved at forstå alt hvad han siger, og han virker også som om han ikke forstår alt hvad jeg siger, og spørger om de samme ting flere gange, så jeg stopper hurtigt med at sige andet end det han spørger mig om.
Han spurgte meget kort ind til mit gamle brud, og konkludere ud fra dette at jeg sagtens kan føde normalt og ingen problemer vil få. Jeg nævnte at jeg havde ofte stærke smerter fra højre hofte/bækken, mere end venstre (som jeg ikke har haft brud på), men han sagde at mange gravide fik ondt i bækkenet.
Han scannede mig og skønnede baby til 1280 gram. Jeg fik ikke afvide om dette var normalt eller unormalt. Så kan nogen svare på det? Jeg er 28+2.
Nu sidder jeg tilbage med en følelse af at jeg virkelig har spildt min morgen på ingenting. Jeg havde sådan glædet mig til den samtale, for at få lys over nogle ting, da jeg er helt vildt nervøs for at skulle føde pga det bækken. Jeg ved godt at han sagde at jeg sagtens kunne føde selv, men min største frygt er at gå over tid og skulle føde en stor/større baby, fordi jeg allerede er skrækslagen for fødslen og smerter i bækken. Synes slet ikke den her samtale hjalp, tværtigmod 
Måtte ud med mine frustrationer. Er simpelthen i så dårligt humør nu.
Anmeld