Hjælp mig lige her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Tak for svar alle i rare kvinder... jeg glæder mig til det er overstået imorgen, med et godt resultat selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

modesty

Det sker for nogle at de får højt blodtryk under graviditet, det behøver ikke at betyde andet. Som en anden allerede har nævnt, vil der sikkert bare ske det at du vil blive tjekket engang imellem (måske bare i forbindelse med jordemoderbesøg). Det behøver altså ikke at være noget særligt. Jeg har to veninder (søstre) der har været ude for det samme, og deres graviditeter forløb fint. Så prøv at slappe af og vær glad for at der allerede bliver kigget på det i morgen.

Anmeld

26. maj 2011

Kageelsker

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Tak for svar alle i rare kvinder... jeg glæder mig til det er overstået imorgen, med et godt resultat selvfølgelig

Held og lykke med det

Anmeld

27. maj 2011

smlmea

Lavede vagtlægen ikke en urinstrix?

For mig der selv har haft svangerskabsforgiftning,ja der sættes mine alarmklokker desværre igang.

Og så vil jeg godt lige rette,at et blodtryk over 140/90,er altså for højt.

Men det blodtryk du har fået målt lyder meget forkert,og skulle det ikke være det,ja så forsår jeg slet ikke,at lægen ikke med det samme har sendt dig videre til svangergangen med det samme.

Håber din læge lige tager et blodtryk til,og en urinstrix,for jeg vil gætte på du også har protein i din urin,med de symptomer du har.

Desværre er der et fåtal der udvikler SF meget tidlig i svangerskabet.

Jeg krydser finger for,dit bt er faldet,og du ikke har protein i din urin.

Husk at give en opdate.

Anmeld

27. maj 2011

twinboys

Ejjj puuuh det var da ikke rart...

Håber du har det bedre nu...

Pøj pøj hos lægen

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.