Hjælp mig lige her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Kageelsker

Hov, og i øvrigt kan stress meget nemt få blodtrykket til at stige, så der er flere faktorer her der kan være gældende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

hej igen...

ja sys også det lyder vildt... har også selv tænkt det med stressen. Hvad sker der egentlig hvis man bliver sygemeldt? altså økonomien i det og sådan?? og hvad hvis blodtrykket fortsætter med at være højt?

Er bare så bekymret for vores lille baby dreng...

Anmeld

26. maj 2011

LBK

Ønskeønskeønskebarn skriver:

det er helt sikkert rart at kende til mulighederne.. og ved godt den er der... troede måske bare ikke det kunne være aktuelt allerede nu. Vagtlægen skrev mit blodtryk ned 115/175... sys det lyder MEGET voldsomt...

Ja jeg må vente tiden an og se til imorgen... men det er godt nok svært... jeg håber inderligt baby har det godt, og at det går over igen. har dog også haft en lang dum tid på jobbet, efter jeg har fortalt jeg er gravid, er det ikke ligefrem blevet nemt at være på min arbejdsplads, som er ret lille. Jeg er stresset og ked af det hver dag og har svært ved at hænge sammen

jeg er 17+0

Jeg er sikker på den lille har det godt... Svagerskabsforgiftning mener jeg bestemt heller ikke viser sig så tidligt. Men hvorfor skulle det også være det....

Øv lyder bestemt ikke rart med dig job. Er det et job hvor der er mange ting man ikke må når man er gravid...?? Håber det løser sig for dig, for det er da ikke rart at være ked af det hver dag....

Anmeld

26. maj 2011

Kageelsker

hej igen...

ja sys også det lyder vildt... har også selv tænkt det med stressen. Hvad sker der egentlig hvis man bliver sygemeldt? altså økonomien i det og sådan?? og hvad hvis blodtrykket fortsætter med at være højt?

Er bare så bekymret for vores lille baby dreng...

Mht sygemelding og økonomi så ved jeg det ikke.

Hvis blodtrykket fortsat er højt, bliver du formentligt fulgt lidt tættere, muligvis med blodtryksmåling derhjemme, det giver ofte et bedre billede af hvordan blodtrykket reelt ligger. Det er hvad man ville gøre under normale omstændigheder, men måske det er anderledes under en graviditet?

Kan godt forstå du er bekymret, men prøv om du ikke kan få en god nats søvn uden for mange bekymringer og så må du se hvad lægen siger imorgen, måske er det slet ikke noget

Anmeld

26. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

L_K skriver:

Jeg er sikker på den lille har det godt... Svagerskabsforgiftning mener jeg bestemt heller ikke viser sig så tidligt. Men hvorfor skulle det også være det....

Øv lyder bestemt ikke rart med dig job. Er det et job hvor der er mange ting man ikke må når man er gravid...?? Håber det løser sig for dig, for det er da ikke rart at være ked af det hver dag....

Nej jobbet er ikke fysisk krævende, mere mentalt... er meget følsom for tiden og det er der ikke rigti plads til så det er ikke så nemt...

Nej det er rigtigt... håber ikke jeg er så uheldig... men nej tror ikke det viser sig så tidligt... kan ikke finde det nogen steder i hvert fald...

Anmeld

26. maj 2011

LBK

Nej jobbet er ikke fysisk krævende, mere mentalt... er meget følsom for tiden og det er der ikke rigti plads til så det er ikke så nemt...

Nej det er rigtigt... håber ikke jeg er så uheldig... men nej tror ikke det viser sig så tidligt... kan ikke finde det nogen steder i hvert fald...

Ja man bliver utrolig følsom... Krydser alt hvad jeg har for at det løser sig hurtigt

Anmeld

26. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Kageelsker skriver:

Mht sygemelding og økonomi så ved jeg det ikke.

Hvis blodtrykket fortsat er højt, bliver du formentligt fulgt lidt tættere, muligvis med blodtryksmåling derhjemme, det giver ofte et bedre billede af hvordan blodtrykket reelt ligger. Det er hvad man ville gøre under normale omstændigheder, men måske det er anderledes under en graviditet?

Kan godt forstå du er bekymret, men prøv om du ikke kan få en god nats søvn uden for mange bekymringer og så må du se hvad lægen siger imorgen, måske er det slet ikke noget

Nej det er nok ikke noget... håber på det bare er en forskrækkelse... puha der er lang tid til imorgen... men jeg må ind og putte i mandens arme, og se om jeg kan få noget søvn.

Aner ikke hvordan sådan noget her fungerer i en graviditet... det er første gang så alt er jo nyt, og det bliver man ikke mindre nervøs af :O

Anmeld

26. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

L_K skriver:

Ja man bliver utrolig følsom... Krydser alt hvad jeg har for at det løser sig hurtigt

Tak for dine svar... det er rart med nogen der kender til de forskellige ti)ng under en graviditet

Krydser også alt jeg har herhjemme:O

Anmeld

26. maj 2011

hilma

Tak for dine svar... det er rart med nogen der kender til de forskellige ti)ng under en graviditet

Krydser også alt jeg har herhjemme:O

uha, lyder voldsomt.. håber at du får en positiv melding fra lægen i morgen

Anmeld

26. maj 2011

kamtok

Hej Piger,

Har været ved lægevagten her sidst på dagen. Blev SINDSSYG svimmel lige pludselig og så sorte prikker for øjnene. Fik kvalme og blev virkelig utilpas, så naturligt nok blev jeg bange og nervøs, både for baby og jeg.

Vi kom så ind til lægen og han undersøgte mig grundigt. Han mener det kan være noget omgangssyge, altså ikke noget farligt. Han siger så også at nmit blodtryk er højt og at jeg skal op til min egen læge imorgen for yderligere at få det tjekket... SHIT tænker jeg jo så... hvad går det ud på, har aldrig haft det før, og igen bliver jo nervøs for baby.

Er der nogen der har erfaringer med for højt blodtryk?? også under graviditet??

håber der er nogen der kan give mig lidt ro på så jeg kan sove i nat

ØØØB 17+0

Jeg havde for højt BT til min 1. lægeundersøgelse, fordi jeg havde spist en pose saltfisk lige inden jeg gik derop. Så hvis du har spist noget der var meget salt eller fx. lakrids (eller andet der kan få BT til at stige), så kan det jo være derfor, og du er nok blevet svimmel og skidt pga. det høje BT.

Der ingen grund til unødig bekymring, det gør bare dit BT endnu højere. Tag en dyyyyyyyb indånding og tænk at alt er OK, og så få en god nats søvn.

God bedring med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.