Hej du
Nej ikke med for højt blodtryk, men har prøvet præcis det samme som du lige har oplevet bare lidt tidligere tror jeg..... Altså jeg havde stået op i toget fordi der ingen pladser var og der var ingen der flyttede sig men de kunne jo heller ikke se jeg var gravid... lige pludselig får jeg det bare varmt, prøver at knappe jakken op og tage vanter af (det var i det tidlige forår) men begynder bare at se sorte prikker og kan næsten ikke gå, når dog ud i mellemgangen af S-toget hvor jeg får fortalt en dame at jeg er dårlig og gravid, er dog ret sikker på hun ikke er i tvivl da jeg på det her tidspunkt hverken kan se får luft eller andet.... hun vil så have mig ind og sidde i vognen i gen men da jeg har MONSTER kvalme
(det led jeg ellers ikke af ) vælger jeg i stedet at styrte ud på næste station hvor jeg flår alt mit overtøj af og får sat mig på en bænk med hovedet mellem benene.... og så forsvandt det og det har heldigvis ikke været der siden.
var til lægen og fik målt blodtryk ,samt taget urin prøve og så blev jeg sygemeldt efterfølgende en uge.
men det kan altså være at du har fået lukket for det store blodkar der sidder i ryggen, det er vigtigt at du bevæger dig når du står op i længere tid vrik med numsen fra side til eller stå skiftevis på det ene og andet ben... hav altid noget sodt med til at stabilisere dit blodsukker, min læge sagde at det var godt med en chokoladeskildpadde eller noget andet man kan lide
og så noget at drikke
håber de finder ud af hvad det er for det er da super ubehageligt....
Anmeld